Poslovni plan za web shop

Iako to može biti izazovan posao, pokretanje posla je uzbudljiv pothvat. Poslovni plan za web shop koji ocrtava vaše ciljeve, strategije i akcijske planove ključan je za uspjeh. Tu je korisna poslovna strategija web shopa. Osim što vam pomaže u izražavanju vaše vizije, poslovni plan bitan je instrument za privlačenje investitora, dobivanje kredita i usmjeravanje procesa donošenja odluka.

Poslovni plan za web shop – Primjer

Zašto otvoriti uspješno poslovanje oko online trgovine?

Zbog niza čimbenika, ulaganje u prodaju na web shopu može biti mudar izbor. Prije svega, posjedovanje web trgovine daje vam pristup širem tržištu. Ne postoje zemljopisna ograničenja za prodaju vaše robe ili usluga potrošačima posvuda. Do 2023. Statista predviđa da će svjetske transakcije e-trgovine iznositi 6,54 trilijuna dolara.

Drugo, vođenje online trgovine može biti ekonomično. Stanarina, režije i plaće osoblja samo su neki od visokih režijskih troškova povezanih s tradicionalnim trgovinama. S web trgovinom možete poslovati s nižim režijskim troškovima i izbjeći mnoge od tih troškova. Kao rezultat toga, kupcima možete pružiti konkurentne cijene, što vam može pomoći da se istaknete u prenapučenoj industriji.

Treće, posjedovanje web trgovine može vam dati pristup korisnim informacijama o vašim klijentima. Pomoću analitičkih alata možete pratiti ponašanje korisnika, uključujući koje proizvode gledaju i kupuju, koliko dugo ostaju na vašoj web stranici i koje stranice istražuju. Ovo znanje možete upotrijebiti kako biste poboljšali svoje marketinške inicijative, ponudu proizvoda i općenito korisničko iskustvo.

Morate se usredotočiti na nekoliko ključnih područja ako želite voditi uspješnu web shop tvrtku. Prvo i najvažnije, vaša web stranica mora biti prilagođena korisniku, jednostavna za korištenje i nuditi besprijekorno iskustvo kupnje. Teška procedura naplate uzrokuje da 21% online kupaca napusti svoju košaricu, prema istraživanju Instituta Baymard.

Druga stvar koja vam je potrebna je snažan marketinški plan. To obuhvaća marketing putem e-pošte, marketing na društvenim mrežama i poboljšanje SEO-a. Marketing putem e-pošte ima prosječni ROI od 42 dolara za svaki uloženi dolar, prema Oberlu.

Treće, morate pružiti prvorazrednu korisničku podršku. To uključuje davanje jednostavne politike povrata, brzu i učinkovitu dostavu i brzu pozornost na pitanja i probleme klijenata. Prema studiji PwC-a, 73% potrošača vjeruje da je korisničko iskustvo važno pri donošenju odluka o kupnji.

Zaključno, tvrtke mogu puno dobiti od ulaganja u prodaju u web trgovini, uključujući mogućnost dosezanja šire publike, smanjene režijske troškove i neprocjenjive podatke o kupcima. Trebali biste svoju pozornost usmjeriti na razvoj web stranice prilagođene korisniku, provođenje snažne marketinške strategije i pružanje prvorazredne korisničke usluge ako želite imati uspješnu tvrtku za web trgovinu.

Slijede opisna pitanja iz poslovnog plana za samozapošljavanje kao primjer poslovnog plana.

OPIŠITE KAKO STE DOŠLI NA IDEJU O POKRETANJU VLASTITOG POSLA, POVEŽITE TU IDEJU S DOSADAŠNJIM RADNIM ISKUSTVOM. NAVEDITE ZAŠTO SMATRATE DA VI IMATE ZNANJA i SPOSOBNOST DA PREDLOŽENU POSLOVNU INICIJATIVU UČINITE USPJEŠNOM

Oduvijek sam voljela modu i prodaju odjeće i oduvijek mi je bila fascinantna pomisao na pokretanje vlastite tvrtke. Pokrenula bih vlastiti web shop nakon što sam tri godine radila kao voditelj web shopa i usvojila bitna znanja i iskustva u tom području.

Tijekom svoje profesionalne karijere stekla sam temeljito razumijevanje o vođenju uspješnog web shopa. Usavršila sam svoje sposobnosti u raznim poljima, uključujući prodaju, službu za korisnike, upravljanje zalihama i marketingom. Moje znanje u tim područjima omogućilo mi je da razvijem prepoznavanje tržišnih obrazaca, otkrivanje potreba kupaca i smišljanje marketinških planova koji će povećati prodaju.

Uz radno iskustvo posjedujem i srednju stručnu spremu trgovačkog smjera (komercijalist). Zbog svog obrazovanja dobro razumijem principe prodaje i marketinga, kao i vještine uspješne komunikacije s klijentima.

Uvjerena sam da imam vještine za uspješno vođenje ove tvrtke s obzirom na moje znanje i iskustvo. Svjesna sam koliko je kritično stvoriti prepoznatljiv identitet tvrtke i ponuditi korisnicima besprijekorno iskustvo. Također sam vješta u određivanju metrike postignuća i problematičnih područja korištenjem analitičkih alata.

Sve u svemu, zanimanje za modu, obrazovanje i posao voditeljice web shopa utjecali su na moju odluku o otvaranju vlastitog web shopa. Uzbuđena sam što krećem ovim putem jer sam sigurna da imam vještine i informacije potrebne da ovaj poslovni pothvat učinim uspješnim.

OPIŠITE DETALJNO VRSTU PROIZVODA I/ILI USLUGU KOJU PLANIRATE PONUDITI TRŽIŠTU TE POJASNITE NA KOJOJ LOKACIJI NAMJERAVATE OBAVLJATI DJELATNOST. UKOLIKO PLANIRATE OBAVLJATI VIŠE DJELATNOSTI, NAVEDEITE POJEDINOSTI ZA SVAKU OD NJIH.

Oduševljena sam što mogu s vama podijeliti specifičnosti postupka za obradu narudžbi kupaca kao vlasnice online trgovine odjeće. Muška i ženska odjeća je područje stručnosti gdje nudim razne poznate robne marke kao što su hlače, haljine, majice, veste, šalovi, šeširi, jakne i još mnogo toga.

Sve svoje poslove obavljam online, tako da nemam stvarnu lokaciju. No, cijela linija proizvoda čuva se u skladištu. Od trenutka kada kupac posjeti web stranicu, nastojim kupnju učiniti jednostavnom i bez muke.

Kupci mogu brzo pregledavati zalihu i dodavati artikle u svoju košaricu kada posjete internetsku trgovinu. Kupci mogu jednostavno vidjeti što su dodali u svoju košaricu za kupnju i po potrebi promijeniti svoj odabir zahvaljujući značajki košarice. Kad su spremni dovršiti kupnju, jednostavno odu na stranicu za naplatu.

Od kupca tražim podatke o otpremi i odabrani način plaćanja tijekom postupka naplate. Prihvaćaju se PayPal i sve glavne kreditne kartice. Odmah obavještavam kupca da smo primili njegovu narudžbu nakon što dovrši kupnju.

Kupnju klijenta tim brzo pakira i šalje. Trudeći se brzo izvršiti narudžbe kako bi kupci mogli dobiti svoje proizvode što je prije moguće. Kupcu šaljem dodatnu obavijest nakon što je njegov paket otpremljen zajedno s podacima za praćenje kako bi mogao pratiti status svoje isporuke.

Cilj je kupcima pružiti iskustvo kupnje bez muke od početka do kraja. Zadovoljstvo mi je pružiti robu visoke kvalitete i izvrsnu korisničku podršku. Do kupaca u Hrvatskoj i cijeloj Europskoj uniji možemo doći zahvaljujući internetskoj trgovini te mi je želja dalje širiti svoju tvrtku na taj način.

Svjesna sam da online naručivanje odjeće može biti teško jer kupci ne mogu izravno dodirnuti ili isprobati artikle prije kupnje. Zbog toga želim pružiti detaljne opise proizvoda koji uključuju detalje o komponentama, veličini i zahtjevima za održavanje. Nudeći i jasne slike robe snimljene iz različitih perspektiva kako bi kupci mogli dobiti bolju predodžbu o tome kako artikl izgleda.

Za sve kupnje koje premašuju određeni iznos, dostava je besplatna. Za manje narudžbe poštarina se naplaćuje paušalno. Kako bih zajamčila da kupci svoje narudžbe primaju pravovremeno i na siguran način, surađivati ću sa pouzdanim partnerima za dostavu poput DPD, GLS, Eurosender.

Pružam povrat i zamjenu bez problema u malo vjerojatnom slučaju da kupac dobije oštećen ili neispravan artikl. Osoblje korisničke službe spremno će pomoći kupcima u rješavanju problema na koje bi mogli naići i pobrinuti se da budu potpuno zadovoljni svojom kupnjom.

Namjeravam povećati raznolikost proizvoda koje nudim i raspon odjeće i predmeta kupcima kako se tvrtka bude razvijala. Na žestoko konkurentnom online maloprodajnom tržištu, mislim da će me posvećenost robi visoke kvalitete, prvoklasnoj korisničkoj službi i iskustvu kupnje izdvojiti.

Zaključno, moja web trgovina odjećom nuditi će širok izbor muške i ženske odjeće, uključujući poznate robne marke. Cijeli proces kupovine – od pregledavanja inventara do primanja narudžbi – biti će pojednostavljen. Sigurna sam da mogu uspostaviti vjernu bazu kupaca diljem Hrvatske i Europe zahvaljujući predanosti visokokvalitetnim proizvodima i prvoklasnoj korisničkoj službi.

PROCJENJUJETE LI DA ĆETE U PRVOJ GODINI POSLOVANJA IMATI POTREBU ZA ZAPOŠLJAVANJEM DRUGIH RADNIKA (da, ne, ne mogu procjeniti) … OBRAZLOŽITE ODGOVOR

Kao vlasnica online trgovine odjeće, predviđam da ćemo tijekom prve godine rada morati zaposliti dodatno osoblje. Prvotno ću sama upravljati većinom poslovnih operacija, ali kako se budem širila, trebati će mi tim koji će mi pomagati u svakodnevnim poslovima.

Služba za korisnike jedno je mjesto gdje ću morati zaposliti više osoblja. Trebati ću više osoblja kako budem obrađivala više narudžbi i upita klijenata, upravljanje povratima i zamjenama te podrška općeg korištenja. Posjedovanje predanog tima korisničke službe biti će ključno za postizanje mojeg cilja osiguranja da kupci imaju pozitivno iskustvo kada kupuju kod mene.

Osim toga, trebati ću osoblje koje će pomoći u izvršenju kupnje. Biti će od ključne važnosti imati osoblje u našem skladištu za ispravno i brzo pakiranje i slanje artikala. Posjedovanje pouzdanog tima za isporuku biti će isto ključno za postizanje cilja osiguravanja da kupci prime svoje narudžbe što je brže moguće.

Morati ću zaposliti ljude koji će pomagati u marketingu i društvenim medijima, uz korisničku službu i ispunjavanje obaveza. Iako ću ja biti zadužena za izvorne marketinške inicijative, shvaćam da će nam trebati tim koji će pomagati u tekućim kampanjama i dosezima. To će mi omogućiti da dosegnem širu populaciju i privučem više kupaca u online trgovinu.

Općenito, predviđam da ću u našoj prvoj godini poslovanja morati zaposliti još najmanje tri do četiri osobe. Možda ću trebati zaposliti više zaposlenika kako se širimo kako bih podržala rastuće aktivnosti. Potencijal tvrtke je velik i vjerujem da, s pravim timom, mogu ostvariti ciljeve i uspostaviti uspješnu internetsku trgovinu odjeće.

TKO SU POTENCIJALNI KORISNICI ILI KLIJENTI VAŠIH PROIZVODA/USLUGA TE NA KOJI DIO TRŽIŠTA SE PLANIRATE ORIJENTIRATI (ODREDITI LOKALITET: GRAD, ŽUPANIJA, DRŽAVA)?

Moji potencijalni korisnici ili klijenti su modno osviješteni ljudi koji preferiraju jednostavnost kupnje iz udobnosti vlastitog doma. Mi smo online trgovina koja prodaje mušku i žensku odjeću. Namjeravam se koncentrirati na hrvatsko tržište kao i na cijelu regiju Europske unije, tako da su pojedinci iz svih država članica Europske unije dio naše ciljne baze klijenata.

S obzirom na dob i demografiju, moja je publika raznolika. Bavimo se i mlađim i starijim grupama jer smatram da je moda univerzalna. Međutim, odrasli između 18 i 35 godina koji su zainteresirani za najnovije modne trendove i preferiraju online kupnju zbog svoje pristupačnosti i praktičnosti čine moju glavnu ciljanu demografsku skupinu. Ti su ljudi upućeni u društvene medije i aktivni su korisnici, što povećava vjerojatnost da će o našoj tvrtki saznati putem digitalnog marketinga i usmenih preporuka.

Tržište internetske prodaje odjeće sektor je gospodarstva koji se brzo širi, a Hrvatska i EU nisu iznimka. Hrvatsko Internetsko tržište odjeće u stalnom je porastu u posljednjih nekoliko godina kao rezultat porasta aktivnosti e-trgovine i promjena kupovnih preferencija potrošača. Prema Statisti, hrvatska internetska modna maloprodajna industrija ostvarila je oko 119 milijuna eura prihoda u 2020. godini, a do 2025. predviđa se da će narasti na 154 milijuna eura.

Tržište internetske prodaje odjeće u cijeloj Europskoj uniji također se značajno širi. Prema studiji McKinseyja, internetsko modno tržište Europske unije proširit će se ukupnom godišnjom stopom rasta (CAGR) od 11,4% od 2019. do 2023. Mrežna modna maloprodajna industrija Europske unije imala je vrijednost od 101,5 milijardi eura u 2020., a do 2023. očekuje se da će porasti na 146,5 milijardi eura.

Zbog ograničenja u stvarnim maloprodajnim trgovinama koje je donijela pandemija COVID-19, internetska kupnja postala je sve popularnija među potrošačima u Europskoj uniji. Godine 2020. 68% stanovnika EU-a u dobi od 16 do 74 godine izvršilo je online transakciju, prema istraživanju Eurostata.

Zaključno, zbog sve veće popularnosti e-trgovine i mijenjanja preferencija kupaca, tržište internetske prodaje odjeće u Hrvatskoj i Europskoj uniji brzo se širi. Iako postoji mnogo dobrih razloga za kupnju odjeće putem interneta, praktičnost je najpopularniji. Mnogi ljudi radije kupuju putem interneta zbog zauzetosti i ograničenog slobodnog vremena jer im to olakšava istraživanje i kupnju s bilo koje lokacije u bilo koje vrijeme. Osim toga, kupci mogu birati između većeg izbora proizvoda prilikom online kupovine, što im olakšava otkrivanje onoga što traže. Internetski trgovci često nude popuste i konkurentne cijene, što ih čini isplativijim izborom za kupce.

S velikim izborom moderne odjeće po razumnim cijenama za muškarce i žene, pružati ću jednostavno i praktično iskustvo kupnje kao online trgovac. Kako bih svojim kupcima pružila mir pri kupnji, također nudim besplatnu dostavu i jednostavne povrate. Moja tvrtka posvećena je ponudi vrhunske robe i izvanredne korisničke usluge, što nas čini pouzdanom i renomiranom opcijom za internetske kupce.

Zaključno, odrasli između 18 i 35 godina koji su modno osviješteni i preferiraju praktičnost online kupovine čine naše ciljno tržište. Namjeravamo se koncentrirati na tržište Hrvatske kao i cijele EU. U Europi je kupnja putem interneta sve popularnija, a svoju ekspanziju prvenstveno pripisuje praktičnosti. Moja internetska trgovina nuditi će veliki izbor moderne odjeće, modnih dodataka i obuće po razumnim cijenama koji privlače modni smisao ciljanog tržišta. Uz jednostavnu navigaciju, brzu i sigurnu naplatu i učinkovitu korisničku podršku, cilj mi je ponuditi kupcima besprijekorno i personalizirano iskustvo kupnje.

Stalno ću ažurirati ponudu proizvoda i integrirati najnovije modne trendove kako bih bolje zadovoljila zahtjeve našeg ciljanog tržišta. Za doseg svoje publike i uspostavljanje snažne prisutnosti robne marke, također ću se koristiti društvenim medijima i digitalnim marketinškim platformama.

Uz predanost jednostavnosti i modi, veliki prioritet stavljam na održivost u poslovanju. Kupujem robu od etičkih i ekološki odgovornih prodavača i skladištimo je u recikliranim i biorazgradivim materijalima. Nadam se da ću razviti odane sljedbenike i pomoći budućnosti planeta pridržavajući se ideala naših kupaca.

Općenito, oni koji cijene praktičnost, pristupačnost i održivost i zainteresirani su za modu često posjećuju našu online trgovinu odjećom.

Uvjerena sam da će odjevni proizvodi koje nudim biti prepoznati na tržištu i privući dovoljno potrošača za profitabilan posao voditelja web trgovine sa diplomom komercijaliste i više od tri godine iskustva. To je ono što sam izračunala na temelju nekoliko varijabli.

Prije svega, roba koju prodajem je dobro napravljena i brendirana. Kvaliteta artikala ključna je u modnom sektoru. Potrošači su spremni potrošiti više novca za markiranu odjeću koja je izrađena od vrhunskih materijala. Stoga mislim da će se moja roba istaknuti na tržištu i privući kupce koji su zainteresirani za vrhunsku odjeću.

Drugo, voditi ću online poslovanje u Hrvatskoj i Europskoj uniji, koja ima potencijalno tržište od više od 500 milijuna potrošača. Sve više i više ljudi okreće se internetskim trgovinama za svoje potrebe odjeće kako e-trgovina i online kupnja nastavljaju rasti. Mogu iskoristiti ovo rastuće tržište i doprijeti do kupaca koji nisu ograničeni zemljopisnim uvjetima tako što ću svoje artikle učiniti dostupnima na Internetu.

Treće, dosta sam istraživala tržište kako bih bila sigurna da postoji tržište za robu koju prodajem. Predviđa se da će prihod hrvatske modne industrije dosegnuti 327 milijuna dolara do 2023. godine, navodi Statista. Nadalje, prema Euromonitor Internationalu, zapadnoeuropsko tržište odjeće i obuće vrijedit će 426 milijardi eura 2022. Ove brojke pokazuju veličinu potencijalnog tržišta za moju tvrtku, kao i potražnju za vrhunskom odjećom u tim područjima.

Konačno, koristit ću marketinške tehnike za reklamiranje svoje tvrtke i povezivanje s mogućim klijentima. To će obuhvatiti ciljano oglašavanje, optimizaciju za tražilice i marketing na društvenim mrežama. Ove marketinške tehnike pomoći će mi da proširim glas o svojoj robnoj marki i privučem više ljudi u svoju internetsku trgovinu koja će biti višejezična za sva ciljana tržišta.

Uvjerena sam da će moji visokokvalitetni i brendirani odjevni proizvodi, uz moju internetsku prisutnost u Hrvatskoj i Europskoj uniji, potrebu za takvim proizvodima u tim zemljama i moje marketinške tehnike, privući dovoljno klijenata za profitabilan posao.

TKO JE VAŠA KONKURENCIJA? MOLIMO NAVEDITE PODATKE O VAŠIM GLAVNIM KONKURENTIMA, NJIHOVIM PREDNOSTIMA i SLABOSTIMA U ODNOSU NA VAS.

Identificirala sam četiri primarna rivala dok sam pisala p oslovni plan za web shop kao novi online modni trgovac na tržištu Hrvatske i Europske unije: dva rivala iz Hrvatske i dva rivala iz EU. Istražiti ću svaku od njihovih SWOT analiza i vidjeti kako se slažu s mojom novom internetskom trgovinom.

Modlista.hr

Hrvatski Modlista.hr poznati je online trgovac odjećom. Od svog osnutka 2012. godine brend je dobro poznat. SWOT analiza Modlista.hr prikazana je u nastavku:

Snage:

  • hr ima vjerne pratioce kupaca zbog širokog izbora vrhunskih odjevnih proizvoda,
  • Kupci koji žele isprobati različite veličine i stilove bez brige o cijeni mogu imati velike koristi od činjenice da nude besplatnu dostavu i besplatan povrat,
  • Poznati su i etablirani u hrvatskoj industriji,
  • Web stranica je prilagođena korisniku s jasnim i jednostavnim izgledom.

Slabosti:

  • Raspon odjevnih stilova je ograničen, što znači da će kupci koji traže više nišnih predmeta možda morati potražiti negdje drugdje,
  • Nude samo odjevne predmete za žene, što ograničava njihovu potencijalnu bazu kupaca,
  • Postoje povremeni problemi s rokovima isporuke, što može biti frustrirajuće za kupce.

Mogućnosti:

  • hr bi mogao proširiti svoju ponudu odjevnih predmeta kako bi zadovoljio širu publiku,
  • Također bi mogli proširiti svoje tržište ponudom odjevnih predmeta za muškarce.

Prijetnje:

  • Velika je konkurencija na hrvatskom online modnom tržištu, a novi sudionici uvijek žele preuzeti dio kolača,
  • Gospodarske krize mogle bi dovesti do smanjenja potrošnje kupaca, što bi negativno utjecalo na Modlista.hr.

CroFašn.hr

CroFašn.hr je još jedna popularna online modna trgovina u Hrvatskoj. Pokrenuta je 2015. i od tada stalno raste. Evo SWOT analize CroFašn.hr-a:

Snage:

Na CroFašn.hr dostupan je veliki izbor odjeće za muškarce i žene, čime se proširuje njihovo moguće tržište. Zbog niskih cijena svoje odjeće privlače klijente koji su zabrinuti zbog troškova. Oni aktivno komuniciraju sa svojim potrošačima na društvenim medijima i održavaju snažnu prisutnost na internetu. Za kupce kojima su artikli potrebni brzo, bitno je da imaju brzu i pouzdanu uslugu dostave.

Slabosti:

  • Web stranica bi se mogla poboljšati u smislu dizajna i prilagođenosti korisnicima. Kvaliteta njihovih odjevnih predmeta mogla bi biti bolja, što bi dugoročno moglo utjecati na lojalnost kupaca.

Mogućnosti:

  • CroFašn.hr bi mogao proširiti svoju ponudu dodacima i obućom. Mogli bi poboljšati kvalitetu svojih odjevnih predmeta kako bi povećali zadovoljstvo kupaca.

Prijetnje:

Velika je konkurencija na hrvatskom online modnom tržištu, a novi sudionici uvijek žele preuzeti dio kolača. Gospodarski padovi mogli bi dovesti do smanjenja potrošnje kupaca, što bi negativno utjecalo na CroFašn.hr.

Zalando

Zalando je popularna internetska modna trgovina u Europskoj uniji. Pokrenut je 2008. godine i od tada je postao jedan od najvećih igrača na tržištu. Evo SWOT analize Zalanda:

Snage:

  • Zalando ima veliki izbor odjevnih predmeta raznih marki, što privlači širok raspon kupaca. Njihova je web stranica dobro dizajnirana i prilagođena korisnicima, sa značajkama kao što su virtualni stil i recenzije kupaca. Imaju brzu i pouzdanu uslugu dostave, što je važno za kupce koji žele svoje artikle brzo. Nude program vjernosti i redovite promocije, što potiče ponovnu kupnju kupaca.

Slabosti:

  • Cijene Zalanda mogu biti više od cijena nekih njihovih konkurenata, što može odvratiti kupce koji paze na cijene. Bilo je povremenih problema s rokovima isporuke i korisničkom službom, što može negativno utjecati na zadovoljstvo kupaca.

Mogućnosti:

  • Zalando bi mogao proširiti svoju ponudu proizvoda kako bi uključio više održivih i etičkih modnih opcija, što je rastući trend u modnoj industriji. Svoje tržište mogli bi proširiti ponudom odjevnih predmeta za djecu i bebe.

Prijetnje:

Velika je konkurencija na europskom online modnom tržištu, a novi sudionici uvijek žele uzeti dio kolača. Gospodarski padovi mogli bi dovesti do smanjenja potrošnje kupaca, što bi negativno utjecalo na Zalando.

AROSOS

AROSOS je još jedna popularna online modna trgovina u Europskoj uniji. Lansiran je 2000. godine i od tada je postao poznati brand. Evo SWOT analize AROSOS -a:

Snage:

AROSOS nudi široku ponudu odjevnih predmeta i modnih dodataka za muškarce i žene, što povećava njihovu potencijalnu bazu kupaca. Imaju snažnu prisutnost na društvenim mrežama i koriste utjecajni marketing za promociju svojih proizvoda. S elementima kao što su virtualna isprobavanja i recenzije kupaca, njihova je web stranica dobro dizajnirana i pristupačna korisnicima. Za kupce kojima su njihovi artikli potrebni brzo, nude različite mogućnosti dostave, uključujući besplatnu i ekspresnu dostavu.

Slabosti:

  • Cijene AROSOS -a mogu biti više od cijena nekih njihovih konkurenata, što može odvratiti kupce koji paze na cijene. Bilo je povremenih problema s rokovima isporuke i korisničkom službom, što može negativno utjecati na zadovoljstvo kupaca. Mogućnosti:
  • AROSOS bi mogao proširiti svoju ponudu proizvoda kako bi uključio više održivih i etičkih modnih opcija, što je rastući trend u modnoj industriji. Svoje tržište mogli bi proširiti ponudom odjevnih predmeta za djecu i bebe.

Prijetnje:

Europska internetska modna industrija vrlo je konkurentna, a novi igrači neprestano se bore za tržišni udio. Gospodarski padovi mogli bi uzrokovati da potrošači troše manje, što bi bilo loše za AROSOS. Na sposobnost AROSOS -a da privuče i zadrži potrošače mogu utjecati promjene potrošačkih trendova i preferencija.

PO ČEMU ĆETE BITI DRUGAČIJI OD SVOJE KONKURENCIJE? NAVEDITE KONKRETNE AKTIVNOSTI KOJIMA ĆETE PRIVUČI KLIJENTE (IZBJEGAVAJTE, BRŽI, BOLJI, JEFTINIJI?

Kao vlasnik potpuno nove online trgovine koja nudi odjeću kupcima u Hrvatskoj i diljem Europe, posvećena sam pružanju kupcima prepoznatljivo kupovno iskustvo koje nas izdvaja od konkurencije. Evo nekoliko posebnih razloga zašto će se naša online trgovina istaknuti i privući promet:

  1. Širok izbor proizvoda: U usporedbi s našim konkurentima, moja internetska trgovina ponuditi će mnogo širi izbor odjevnih predmeta, uključujući rijetke i teško dostupne artikle koji će se svidjeti kupcima koji su modno osviješteni. Pružiti ću izbor odjeće za svačiji ukus, tip tijela i cjenovni raspon dok ću redovito ažurirati naš inventar kako bi odražavao najnoviju modu.
  2. Visokokvalitetni proizvodi: Na prodaju ćemo ponuditi samo vrhunsku odjeću proizvedenu od najboljih materijala. Svaka naša roba dolazi s iscrpnim informacijama o materijalu, mjestu podrijetla i preporučenim metodama održavanja. Također će biti dugotrajni, ugodni i moderni.
  3. Brza i besplatna dostava: Osigurati ću oboje jer znam da potrošači cijene brzu i besplatnu dostavu. Osigurati ću podatke za praćenje kako bi kupci mogli pratiti status svojih narudžbi i mogli očekivati ​​da će primiti svoje narudžbe u roku od 1-3 dana. Osim toga, za sve narudžbe preko određenog broja dati ću besplatnu dostavu.
  4. Jednostavan povrat: Povrat ću učiniti jednostavnim i bez muke jer želim da naši kupci budu u potpunosti zadovoljni svojom kupnjom. Unutar određenog vremenskog okvira kupci će moći vratiti artikle iz bilo kojeg razloga, a radi njihove udobnosti ponuditi ću unaprijed plaćenu naljepnicu za otpremu.
  5. Personalizirana korisnička služba: Posvećena sam ponudi izvanredne korisničke usluge koja nadilazi usluge naših suparnika. Kupci mogu postaviti upite, dobiti prijedloge i dobiti pomoć od našeg obučenog osoblja pri odabiru idealne odjeće. Za kupce koji žele specijaliziranije iskustvo kupnje, također ću pružiti prilagođene usluge stiliziranja.

Općenito, pružajući širi izbor robe visoke kvalitete, brzu i besplatnu dostavu, jednostavan povrat i individualiziranu korisničku uslugu, moja će se internetska trgovina razlikovati od konkurencije. Uvjerena sam da će ove prepoznatljive značajke dovesti puno potrošača u internetsku trgovinu i učiniti nas vodećim u hrvatskom i europskom sektoru online maloprodaje mode. Posvećena sam nadmašivanju standarda kupaca pružajući posebno i ugodno iskustvo kupnje.

UVODITE LI OVIM PROJEKTOM NOVI ILI INOVATIVNI PROIZVOD ILI TEHNIČKO-TEHNOLOŠKI PROCES?

Da, svojom novom web trgovinom koja nudi mušku i žensku odjeću u Hrvatskoj i Europskoj uniji, na tržište predstavljam vrhunski proizvod. Tržištu predstavljam liniju prepoznatljive odjeće koja se može personalizirati i koja će korisnicima omogućiti da odaberu vlastite stilove, printove i nijanse za svoju odjeću.

Moja internetska trgovina kupcima će ponuditi platformu jednostavnu za korištenje s vrhunskom digitalnom tehnologijom koja im omogućuje učitavanje željenih dizajna ili odabir iz niza unaprijed dizajniranih predložaka, omogućujući im da dizajniraju vlastitu prepoznatljivu odjeću. Mojim ću klijentima moći ponuditi nikad prije moguću razinu prilagodbe zahvaljujući ovoj tehnologiji, omogućujući im da dizajniraju i izrađuju vlastitu odjeću prema svojim preciznim specifikacijama.

Moj vrhunski brand odjeće pružiti će kupcima priliku da izraze svoju jedinstvenost i osjećaj za stil, a istovremeno će biti održiv i ekološki prihvatljiv izbor. Kako bih promovirala održiviji pristup modi, mogu svesti proizvodnju dodatne odjeće na najmanju moguću mjeru i smanjiti otpad dopuštajući kupcima da sami dizajniraju i izrade svoju odjeću.

Dodatno, uvodim najsuvremeniji tehnički postupak koji će jamčiti kvalitetu i dugotrajnost odjeće. Kako bih zajamčila da je odjeća najviše kvalitete i da su materijali robusni, dugotrajni i održivi, ​​koristiti ću vrhunske tehnologije 3D ispisa i tkanina.

Sveukupno, uvjerena sam da će nas naša vrhunska roba i napredni tehnološki postupci razlikovati od naših suparnika i postaviti nas kao prvi odabir. Oduševljena sam što pokrećem online trgovinu u Hrvatskoj i Europskoj uniji i sigurna sam da će različiti kupci pronaći prepoznatljivu i prilagodljivu liniju odjeće privlačnom.

Zaključak / Poslovni plan za web shop

Nadamo se da će vam ovi odgovori na opisna pitanja iz plana za samozapošljavanje moći poslužiti kao primjer onoga čime se mi bavimo kada pišemo poslovne planove za klijente. Istaknuli smo bitne stvari koje ističu online trgovinu u ovoj brzorastućoj industriji, spomenuli smo tržišno kretanje i napravili SWOT analizu konkurencije. Želimo vam puno sreće u apliciranju na mjeru samozapošljavanja i pisanju poslovnih planova.

Exit mobile version
Skip to content