Poslovni plan primjer 2025.

poslovni plan primjer

poslovni plan primjer
Sadržaj

Poslovni plan primjer – Samozapošljavanje 2025.

Uvjeti samozapošljavanje 2025 ukratko : Mjere aktivne politike zapošljavanja 2025. – prilike

Koje se djelatnosti ne mogu prijaviti?

POTPORA ZA SAMOZAPOŠLJAVANJE MOŽE SE DODIJELITI ZA TRI SKUPINE KORISNIKA:

Paušalni obrtnici u bilo kojoj djelatnost imaju mogućnost potpore od 7000.00€

  1. skupina – do 15.000,00 EUR  = 5 000 eura fiksni dio + do 10 000 eura varijabilni dio

Dodjeljuje se za registraciju i buduće obavljanje djelatnosti koje pripadaju u sljedeća područja razvrstana po NKD-u:

  • (C) prerađivačka industrija (odjeljci 25 – 33)
  • (F) građevinarstvo (odjeljci: 41- 43)
  1. skupina – do 10.000,00 EUR = 5 000 eura fiksni dio + do 5 000 eura varijabilni dio

Dodjeljuje se za registraciju i buduće obavljanje djelatnosti koje pripadaju u sljedeća područja razvrstana po NKD-u:

  • (C) prerađivačka industrija (odjeljci 10 – 24)
  • (J) Informacije i komunikacije
  1. skupina – do 7.000,00 EUR = 5 000 eura fiksni dio + do 2 000 eura varijabilni dio

 

Prihvatljive djelatnosti

Dodjeljuje se za registraciju djelatnosti koje pripadaju u sljedeća područja razvrstana po NKD-u:

  • (D) opskrba električnom energijom, plinom, parom i klimatizacija (odjeljak 35)
  • (E) opskrba vodom; uklanjanje otpadnih voda i gospodarenje otpadom te djelatnosti sanacije okoliša (odjeljci 36-39)
  • (G) Trgovina na veliko i na malo; popravak motornih vozila i motocikala (svi odjeljci osim 47.99)
  • (H) Prijevoz i skladištenje
  • (I) Djelatnosti pružanja smještaja i pripreme i usluživanja hrane (samo odjeljak 56)
  • (M) Stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti (svi odjeljci osim: 69.1)
  • (Q) Djelatnosti zdravstvene zaštite i socijalne skrbi
  • (N) Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti (svi odjeljci osim: 77, 78 i 79)
  • (P) Obrazovanje
  • (R) Umjetnost, zabava i rekreacija (svi odjeljci osim 93.19)
  • (S) Ostale uslužne djelatnosti (svi odjeljci osim 94)

Sve o mjerama: https://mjere.hzz.hr/mjere/potpore-za-samozaposljavanje-2025/

  Neprihvatljive djelatnosti:

(A) Poljoprivreda, šumarstvo i ribarstvo
(B) Rudarstvo i vađenje
(F) Građevinarstvo (skupina 43.6 Usluge posredovanja u pružanju specijaliziranih građevinskih usluga)
(G) Trgovina na veliko i na malo
(H) Prijevoz i skladištenje
(I) Smještaj te priprema i usluživanje hrane
(L) Financijske djelatnosti i djelatnosti osiguranja
(M) Poslovanje nekretninama
(N) Stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti (skupina 69.1 Pravne djelatnosti)
(O) Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti:
– odjeljak 77 Djelatnosti iznajmljivanja i davanja u zakup
– odjeljak 78 Djelatnosti zapošljavanja
– odjeljak 79 Putničke agencije, organizatori putovanja (turoperatori) i ostale rezervacijske usluge te djelatnosti povezane s njima
(P) Javna uprava i obrana; obvezno socijalno osiguranje
(S) Umjetnost, sport i rekreacija (razred 93.19 Sportske djelatnosti d.n.)
(T) Ostale uslužne djelatnosti:
– odjeljak 94 Djelatnosti članskih organizacija
– skupina 95.4 Uslužne djelatnosti posredovanja u popravku i održavanju računala, predmeta za osobnu uporabu i kućanstvo te motornih vozila i motocikala
– skupina 96.4 Uslužne djelatnosti posredovanja u ostalim osobnim uslugama)
(U) Djelatnosti kućanstava kao poslodavaca i djelatnosti kućanstava koja proizvode različitu robu i obavljaju različite usluge za vlastite potrebe
(V) Djelatnosti izvanteritorijalnih organizacija i tijela

samozapošljavanje 2025

POSLOVNI PLAN PRIMJER:

Sadržaj:

1. PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA
2. OPĆI PODACI O BUDUĆEM POSLOVNOM SUBJEKTU
3.POSLOVNI PLAN
3. STRUKTURA ULAGANJA
4.PROCJENA TRŽIŠTA I KONKURENCIJE
4. KONKURENCIJA
5. INOVATIVNOST PROJEKTA
6. PROCJENA PRIHODA
7. PROCJENA TROŠKOVA
8.OČEKIVANA DOBIT/DOHODAK
8.TROŠKOVNIK

1.    PODACI O PODNOSITELJU ZAHTJEVA / POSLOVNI PLAN PRIMJER

Odaberite nadležni područni ured za koji želite podnijeti zahtjev Područna služba ZAGREB
Ime Ime
Prezime Prezime
OIB 001122334455666
Zanimanje Kozmetičar,
Datum rođenja 12.12.2000
Adresa prebivališta (ulica i broj) Zagrebačka 30, Zagrbe
Grad/mjesto prebivališta Zagreb
Kontakt (telefon/mobitel) 000222333
Kontakt (e-mail) ime.prezime@gmail.com
Osnovna škola (mjesto i godina završetka) OŠ Zagreb /2016.
Srednja škola (naziv škole i godina završetka) SŠ Kozmetičarska Zagreb /2020
Fakultet, magisterij, doktorat (naziv obrazovne ustanove i godina stjecanja diplome) n/a
Osposobljavanje i usavršavanje (koje ste završili) edukaciju za gel, trajni lak i manikuru/shellac,  edukaciju za gradivni trajni i comby manikuru,  Callux pedikura
Završene edukacije za vođenje poslovanja (kao što je npr. računovodstvo, marketing, prodaja, itd. ili neku drugu vrstu edukacije koju smatrate bitnim za poslovanje) Start Up akademija, Plavi ured

https://plaviured.hr/

Hobiji i drugi interesi plivanje, trčanje, slikanje
Radionica za samozapošljavanje (upišite datum i mjesto) 01.01.2025

 

Prethodno poduzetničko iskustvo  

POPUNJAVAJU OSOBE KOJE SU PRETHODNO IMALE REGISTRIRAN POSLOVNI SUBJEKT

 

Naziv poslovnog subjekta  
OIB poslovnog subjekta  
Djelatnost  
Status (Vlasnik/ca / suvlasnik/ca)  
Aktivan od  
Aktivan do  
Podmirene obveze (Da / Ne)  
Koristio/la sredstva HZZ-a (Da / Ne)  
Podmirene obveze (Da / Ne)  
Razlog prestanka obavljanja djelatnosti  

VAŽNO!!! Ukoliko ste imali obrt ili drugu vrstu poslovnog subjekta, treba proći 24 mjeseca kako biste imali pravo aplicirati se na mjere samozapošljavanja

 

2.    OPĆI PODACI O BUDUĆEM POSLOVNOM SUBJEKTU / POSLOVNI PLAN PRIMJER

 

Vrsta poslovnog subjekta

☐d.o.o./j.d.o.o.

obrt s paušalnim oporezivanjem

x obrt – poslovne knjige

☐samostalna djelatnost

☐ostalo

 

Struktura vlasništva budućeg poslovnog subjekta

x Jedan vlasnik

Ime i prezime: Postotak:

☐Suvlasništvo: poslovni udjeli (u postotku):

* Ukoliko ste odabrali suvlasništvo, unesite poslovne udjele u postocima.

 

Sjedište budućeg poslovnog subjekta (mjesto/grad) Zagreb
Unos djelatnosti prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti (dalje u tekstu NKD)
96.22 Saloni za uljepšavanje i ostali tretmani za ljepotu
Iznos tražene potpore – iznos mora biti jednak iznosu troškovnika 7000,00

 

Ukoliko planirate registrirati više djelatnosti, prva odabrana djelatnost smatrat će se primarnom.

 PAZITE- u primjeni je NKD 2025!!

https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2024_04_47_800.html

 

3.POSLOVNI PLAN / POSLOVNI PLAN PRIMJER

 

PODACI O BUDUĆEM PODUZETNIKU I POSLOVNOM SUBJEKTU

Navedite kronološki dosadašnje radno iskustvo ostvareno temeljem ugovora o radu. Priložite i ugovore koji će potvrditi obavljanje djelatnosti za koju aplicirate,  određenu djelatnost u slučaju da niste prijavljeni na to potrebno radno mjesto; https://gov.hr/hr/e-radna-knjizica/816?lang=hr

Razdoblje zaposlenja Poslodavac Zanimanje – opis poslova

 

Navedite kronološki dosadašnje radno iskustvo ostvareno temeljem ugovora o djelu, studentskog ugovora, ugovora o volontiranju i/ili potvrde o vrsti poslova.

Razdoblje zaposlenja Poslodavac Zanimanje – opis poslova

 

PREDMET POSLOVANJA

  1. Navedite koju vrstu poslovnog subjekta namjeravate registrirati i za koju djelatnost

Dohodovni obrt za djelatnost (NKD 96.22) – Saloni za uljepšavanje i ostali tretmani za ljepotu

 

  1. Opišite kako ste došli na ideju o pokretanju vlastitog posla te povežite s dosadašnjim radnim iskustvom. Navedite zašto smatrate da Vi (i Vaši poslovni partneri) imate znanje i sposobnost da predloženu poslovnu inicijativu učinite uspješnom.

Moje ime je IMEPREZIME imam 24 godine i planiram otvoriti salon za uljepšavanje noktiju u Zagrebu. Iako sam po struci kozmetičar, nakon završene srednje škole vidjela sam da nemam strasti za šminkanje te sam odlučila svoju karijeru zaokrenuti u smjeru noktiju i, odnosno u sferu uljepšavanja noktiju.

Odmalena sam imala oko za lijepo i iznimno dobru i mirnu ruku u crtanju likova i precrtavanju popularnih junaka iz dječjih knjiga. Ta mirna ruka mi je poslužila u tinejdžerskoj dobi dok sam sebi i prijateljicama redovito iscrtavala i bojala nokte prilikom raznih izlazaka, što me nekako i navelo u smjeru noktiju.

Prvi posao sam pronašla nakon srednje škole i to upravo u salonu za nokte, što mi je zapravo bila i najbolja odluka. Tako sam stekla dojam o poslu, skupila iskustvo, naučila nove stvari i susrela se sa stresnijim situacijama, kroz koje sam još više naučila o ovom poslu. Po prvi puta nakon srednje škole, morala sam sama donositi sve odluke vezano uz posao. Zaposlila sam se u salonu za nokte “SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND” gdje sam obavljala poslove vezane uz njegu noktiju: manikura, ugradnja noktiju, pedikura i slično.

Kako sam počela raditi u salonu i kako je vrijeme odmicalo, shvatila sam da se dajem 100% u ovaj posao i da želim napredovati te naučiti što više kako bih jednog dana mogla pružati vrhunsku uslugu u svom salonu. Dok sam radila u salonu za nokte, paralelno sam završila dodatne edukacije za gel, trajni lak i manikuru, gradivni trajni lak i comby manikuru te edukaciju za usavršavanje gel tehnike i, nedavno završenu Callux pedikuru.

Nakon što sam ostala bez posla, uz pomoć obitelji, prijatelja, prijašnjih i novih klijentica stekla sam novu količinu stalnih klijenata koji su privatno kod mene dolazili na uljepšavanje noktiju. Zbog velike potražnje i svoje želje da postanem samostalna poduzetnica, odlučila sam krenuti u samozapošljavanje i otvoriti svoj vlastiti salon za uljepšavanje i njegu noktiju.

Posao planiram otvoriti u Zagrebu, u ulici Ilica, u jednom stambenom prostoru koji sam već počela uređivati kao beauty salon. Lokacija je idealna i zadovoljava sve potrebe pristupačnosti.

Smatram da je poduzetnička klima dobra, a potražnja za uslugama koje planiram nuditi izrazito velika u Zagrebu i u stalnom porastu. Mislim da će uvijek biti interesa za ovu struku, te zbog toga želim napredovati u ovom poslu. Krajem druge godine poslovanja planiram zaposliti dodatnu osobu na pola radnog vremena koja će sa mnom dijeliti jednaki entuzijazam i ljubav prema ovom poslu. Imam puno vizija i planova koje želim ostvariti, i mislim da ih najbolje mogu ostvariti ako krenem sada dok sam mlada, puna živaca, volje i snage za sve prepreke koje me čekaju na putu do uspjeha. Sretna sam što imam mogućnost traženja poticaja, što mi znatno olakšava ostvarenje moje vizije.

Želim naglasiti da mi je vrlo jasno koliko je u ovom poslu potrebno pratiti nove modne trendove u noktima, jer ih klijentice redovito prate i žele slijediti sve nove smjerove i tehnike. Upravo zbog toga svakodnevno odvajam privatno vrijeme za dodatnu edukaciju, učenje i primjenu svega novog kako bih svojim klijentima pružila upravo onakvu uslugu kakvu očekuju te im čak i pokazala i predložila nove tehnike za nokte koje bi im se mogle svidjeti.

Zbog velikog broja upita i motivacije samih klijentica da otvorim svoj salon, kao i zbog savladanog praktičnog dijela znanja o vođenju poslovanja, smatram da posjedujem dovoljno znanja i budućeg broja potencijalnih klijenata zbog kojih ću moći ostvariti održivo i vrlo uspješno poslovanje.

Smatram da moja poslovna ideja zadovoljava sve elemente održivosti i vjerujem da ću imati dugo i prosperitetno poslovanje.

 

  1. Opišite detaljno vrstu proizvoda i/ili usluge koju planirate ponuditi tržištu te pojasnite na kojoj lokaciji namjeravate obavljati djelatnost. Ukoliko planirate obavljati više djelatnosti, navedite pojedinosti za svaku od njih.

Planirana glavna djelatnost mog obrta bit će usmjerena na uljepšavanje i njegu noktiju na rukama, njihovu cjelokupnu brigu, kao i uljepšavanje noktiju na nogama.

Moj pristup i izvedba usluga temeljit će se na kreativnom umijeću koje omogućuje personalizaciju svakog tretmana prema željama i idejama mojih klijentica. Osmišljavat ću precizne tretmane kako bih im pružila uslugu koju točno žele. Osim estetskog aspekta, naglasak će biti stavljen i na zdravlje noktiju i kože oko njih, osiguravajući dugotrajno trajanje laka uz atraktivne i zanimljive efekte.

Kroz priloženi poslovni plan, namjeravam otvoriti obrt u sklopu NKD-a 96.02, unutar kojeg ću svojim klijenticama i klijentima pružati sljedeće usluge:

Trajni lak kratki nokti

Ova usluga uključuje nanošenje trajnog laka na kratke nokte. Lak pruža dugotrajnu boju i sjaj, osiguravajući da nokti ostanu netaknuti bez ljuštenja ili pucanja. Proces započinje pripremom nokta, uključujući oblikovanje i njegu zanoktica. Zatim se nanosi bazni sloj koji pomaže u prianjanju laka. Trajni lak se nanosi u dva sloja za intenzivnu boju, a svaki sloj se suši pod UV ili LED lampom. Na kraju se nanosi završni sloj koji osigurava sjaj i zaštitu. Cijeli proces traje oko 45 minuta do sat vremena. Održavanje je minimalno, a nokti izgledaju besprijekorno nekoliko tjedana.

Trajni lak dugi nokti

Ova usluga je slična nanošenju trajnog laka na kratke nokte, ali je prilagođena dužim noktima. Proces uključuje pripremu nokta, oblikovanje i njegu zanoktica. Bazni sloj se nanosi kako bi se osigurala bolja adhezija laka. Dva sloja trajnog laka osiguravaju dugotrajnu boju. Svaki sloj se suši pod UV ili LED lampom za optimalnu trajnost. Završni sloj pruža dodatni sjaj i zaštitu. Usluga traje oko sat vremena. Duži nokti zahtijevaju pažljivije nanošenje kako bi se izbjeglo pucanje. Trajni lak pruža dodatnu čvrstoću dužim noktima. Održavanje je jednostavno, a nokti izgledaju profesionalno nekoliko tjedana.

Trajni lak XL

Ova usluga je namijenjena za izuzetno duge nokte. Proces uključuje temeljitu pripremu nokta. Oblikovanje i njega zanoktica su ključni koraci. Nanosi se bazni sloj za bolju adheziju laka. Dva sloja trajnog laka osiguravaju intenzivnu boju. Svaki sloj se suši pod UV ili LED lampom. Završni sloj pruža dodatni sjaj i zaštitu. Zbog duljine noktiju, postupak traje nešto duže, oko sat i pol. Trajni lak pruža dodatnu čvrstoću i otpornost. Održavanje je jednostavno, a nokti izgledaju profesionalno nekoliko tjedana. Usluga je idealna za one koji žele dramatičan izgled.

Ugradnja kratki nokti

Postavljanje kratkih umjetnih noktiju za dodatnu dužinu i oblik. Proces započinje pripremom prirodnog nokta. Umjetni nokti se pažljivo odabiru prema veličini i obliku prirodnog nokta. Nokti se pričvršćuju posebnim ljepilom. Oblikuju se prema željenom izgledu. Površina se polira kako bi se osigurala glatka baza za lak. Na kraju se nanosi trajni lak ili gel za završni izgled. Proces traje oko sat vremena. Umjetni nokti pružaju dodatnu čvrstoću. Idealni su za one koji imaju lomljive ili kratke nokte. Održavanje uključuje redovne nadopune svaka 3-4 tjedna.

Ugradnja dugi nokti

Postavljanje dugih umjetnih noktiju za dramatičan izgled. Proces započinje pripremom prirodnog nokta. Umjetni nokti se odabiru prema veličini i obliku prirodnog nokta. Nokti se pričvršćuju posebnim ljepilom. Oblikuju se prema željenom izgledu. Površina se polira kako bi se osigurala glatka baza za lak. Na kraju se nanosi trajni lak ili gel za završni izgled. Proces traje oko sat i pol. Duži nokti zahtijevaju pažljiviju pripremu i nanošenje. Umjetni nokti pružaju dodatnu čvrstoću. Idealni su za posebne prigode ili svakodnevni glamurozan izgled. Održavanje uključuje redovne nadopune svaka 3-4 tjedna.

Ugradnja XL nokti

Ugradnja izuzetno dugih umjetnih noktiju za maksimalan efekt. Proces započinje pripremom prirodnog nokta. Umjetni nokti se odabiru prema veličini i obliku prirodnog nokta. Nokti se pričvršćuju posebnim ljepilom. Oblikuju se prema željenom izgledu. Površina se polira kako bi se osigurala glatka baza za lak. Na kraju se nanosi trajni lak ili gel za završni izgled. Proces traje oko dva sata. Zbog duljine noktiju, postupak zahtijeva više pažnje i preciznosti. Umjetni nokti pružaju dodatnu čvrstoću. Idealni su za one koji žele izuzetno dramatičan izgled. Održavanje uključuje redovne nadopune svaka 3-4 tjedna.

Nadopuna kratki nokti

Dopunjavanje kratkih umjetnih noktiju za održavanje izgleda i trajnosti. Proces započinje uklanjanjem starog sloja gela ili laka. Priprema prirodnog nokta uključuje oblikovanje i njegu zanoktica. Novi sloj gela ili laka nanosi se na prirodni i umjetni nokat. Svaki sloj se suši pod UV ili LED lampom. Završni sloj pruža dodatni sjaj i zaštitu. Proces traje oko sat vremena. Nadopuna osigurava da nokti izgledaju svježe i uredno. Idealna je za održavanje kratkih umjetnih noktiju. Održavanje je potrebno svaka 3-4 tjedna. Nokti izgledaju besprijekorno i čvrsto.

Nadopuna dugi nokti

Dopunjavanje dugih umjetnih noktiju za kontinuiranu ljepotu i čvrstoću. Proces započinje uklanjanjem starog sloja gela ili laka. Priprema prirodnog nokta uključuje oblikovanje i njegu zanoktica. Novi sloj gela ili laka nanosi se na prirodni i umjetni nokat. Svaki sloj se suši pod UV ili LED lampom. Završni sloj pruža dodatni sjaj i zaštitu. Proces traje oko sat i pol. Nadopuna osigurava da nokti izgledaju svježe i uredno. Idealna je za održavanje dugih umjetnih noktiju. Održavanje je potrebno svaka 3-4 tjedna. Nokti izgledaju besprijekorno i čvrsto.

Nadopuna XL nokti

Dopunjavanje izuzetno dugih umjetnih noktiju za održavanje njihove dužine i stila. Proces započinje uklanjanjem starog sloja gela ili laka. Priprema prirodnog nokta uključuje oblikovanje i njegu zanoktica. Novi sloj gela ili laka nanosi se na prirodni i umjetni nokat. Svaki sloj se suši pod UV ili LED lampom. Završni sloj pruža dodatni sjaj i zaštitu. Proces traje oko dva sata. Nadopuna osigurava da nokti izgledaju svježe i uredno. Idealna je za održavanje izuzetno dugih umjetnih noktiju. Održavanje je potrebno svaka 3-4 tjedna. Nokti izgledaju besprijekorno i čvrsto.

Manikura

Klasična njega noktiju koja uključuje oblikovanje, njegu zanoktica i lakiranje. Proces započinje uklanjanjem starog laka s noktiju. Nokti se oblikuju prema željenom stilu. Zanoktice se omekšavaju i nježno uklanjaju. Na nokte se nanosi hidratantna krema za dodatnu njegu. Nokti se poliraju za glatki izgled. Odabire se boja laka prema želji klijenta. Lak se nanosi u dva sloja za intenzivnu boju. Završni sloj laka osigurava sjaj i zaštitu. Proces traje oko 45 minuta do sat vremena. Manikura pruža uredan i elegantan izgled noktiju.

Ostatak usluga uključuje specijalizirane tehnike kao što su trajni lak za nokte na nogama, jednostavno i komplicirano crtanje dizajna, dodavanje cirkona, francusku manikuru, baby boomer efekt, Chrome efekt, popravak i uklanjanje gela i trajnog laka, te nadopune na tuđi rad.

 

Svoje usluge planiram pružati na području grada Zagreba, u stambenom prostoru u uliciIlica za koji imam već dogovoren najam. Prostor ima xym2 i dostupan parking za klijente. Lokacija je frekventna, u prizemlju zgrade. Već sam započela s nabavom dekoracije prostora i namještaja koji će mi biti potrebni za potpuni početak rada. U svom vlasništvu već imam određene uređaje za postupak uljepšavanja noktiju koji će mi biti potrebni za obavljanje djelatnosti

 

  1. Bavi li se netko u vašoj obitelji (ili se unazad 12 mjeseci bavio) istom/srodnom djelatnošću?

☐Da

xNe

 

  1. Ukoliko je odgovor DA, molimo u nastavku navedite podatke o obiteljskom poslovnom subjektu.

Naziv

OIB

Adresa

Djelatnost

  1. Procjenjujete li da ćete u prvoj godini poslovanja imati potrebu za zapošljavanjem drugih radnika?

☐Da

x Ne

☐U ovome trenutku ne mogu procijeniti

  1. Molimo da obrazložite odgovor.

U prvoj godini poslovanja, radi umanjenja rizika od nelikvidnosti, planiram raditi sama, ali na kraju druge godine poslovanja, namjeravam zaposliti dodatnu osobu na pola radnog vremena.

 

3.   STRUKTURA ULAGANJA / POSLOVNI PLAN PRIMJER

  1. Obrazložite u što namjeravate uložiti sredstva HZZ-a neophodna za obavljanje djelatnosti u prvoj godini poslovanja – to mogu biti osnovna sredstva i oprema (navesti koja).
  2. Navedite u što namjeravate uložiti sredstva u prvoj i drugoj godini poslovanja – to mogu biti osnovna sredstva i oprema (navesti koja), materijal i sirovina potrebni za rad, vozilo, oprema za uređenje prostora, edukacije i sl. Navedene stavke navesti u tablice s obzirom na izvor financiranja.

Tablica 1. Ulaganja sredstvima iz drugih izvora financiranja

Vrsta ulaganja Iznos
Ukupno

 

POTREBAN PROSTOR I DOZVOLE ZA RAD

  1. Podaci o Vašem poslovnom prostoru:

☐U vlasništvu

x U zakupu

☐Nije potreban

Poslovni prostor imam u najmu, dogovoren je zakup prostora u ulici Ilica u gradu Zagrebu. Prostor je u prizemlju stambene zgrade ima 50m2, kao i parking za klijente, izrazito je dostupan .  Potrebno je napraviti minimalno preuređenje i prilagoditi djelatnostima kojima ću se baviti što je već dogovoreno i kreće u realizaciju čim dobijem pozitivno ocijenjen poslovni plan.

Svoje usluge planiram pružati na području grada Zagreba. Odlučila sam se za tu lokaciju zato što smatram da je idealna jer pokriva većinski dio Zagreba. Prostor koji ću uzeti u zakup ima i svoj parking što budućim klijenticama, koje će dolaziti autom, olakšava dolazak te neće biti nepotrebnog kašnjenja zbog traženja parkinga. U blizini je i tramvajska te autobusna stanica što je super za one koje nemaju auto. Za djelatnost mi je potreban poslovni prostor jer se usluge kojima ću se baviti izvode u uređenom salonu.

  1. Jesu li za obavljanje Vaše djelatnosti potrebne određene dozvole, odobrenja, atesti ili zadovoljavanje minimalnih tehničkih uvjeta?

☐Da

☐Ne

 

  1. Ako da, koje?
  1. Navedite koja odobrenja, ateste, licence i sl. još morate ishoditi ili nabaviti.
  2. Navedite popis opreme i prijevoznih sredstava koje već posjedujete za obavljanje Vaše djelatnosti.
Postojeća oprema/prijevozna sredstva
računalo
oprema za ured
klima
Neoslaon fiskalna kasa

4.PROCJENA TRŽIŠTA I KONKURENCIJE

prednosti, slabosti, prilike, prijetnje
prednosti, slabosti, prilike, prijetnje

 

  1. Tko su potencijalni korisnici ili klijenti Vaših proizvoda /usluga te na koji dio tržišta se planirate orijentirati (odrediti lokalitet: grad, županija, država)?

Planiram se orijentirati na područje Grada Zagreba i njegove bliže okolice u županiji Grad Zagreb, Hrvatska.

Potencijalni klijenti mojih usluga su:

  • žene starosti od 18 do 60 godina,
  • muškarci u dobi od 25 do 60 godina,
  • studenti,

Moji potencijalni klijenti su fizičke osobe kojima su potrebne usluge uljepšavanja i njege noktiju koje ću nuditi, odnosno uglavnom žene. Smatram da će se muškarci pojavljivati u manjini. Klijenti su ključni čimbenik uspjeha svakog posla, jer bez njih nema ni prihoda, što znači da nema pokrivenih troškova uloženih u razvoj poslovnog subjekta i usluge, niti dobiti kao izvora zarade i sredstava za daljnji razvoj i unapređenje poslovanja.

Osobna poslovna mreža (korisnici koji su u prošlosti već koristili određene usluge i vještine od mene) garancija je za početak uspješnog poslovanja te su svoj dolazak kao budući klijenti verificirali pisanom potvrdom (pismom namjere) koje su dostavljene kao prilog poslovnom planu.

Planirana geografska populacijska skupina korisnika za područje mojih usluga i tretmana je grad Zagreb, najčešće kvartovi u blizini: Peščenica, Žitnjak, Maksimir, Gornja Dubrava, Sesvete, Trnje, Donji grad. To predstavlja izuzetno veliki broj potencijalnih korisnika, koji doseže brojku od desetak tisuća klijenata kojima će biti potrebna ovakva usluga. Iz navedenog područja velika većina klijenata zainteresirana je za kvalitetu i umijeće, kao i za moje usluge koje će biti svojevrsna predvodnica trendova na našem području. Mogu reći da zbog prijašnjih kontakata dobivam izuzetno veliki broj upita budućih klijenata koji su zainteresirani upravo zbog viđenih rezultata moga rada na već objavljenim radovima na društvenim mrežama, na kojima već nekoliko godina dijelim svoje radove i tako uspješno širim bazu zainteresiranih korisnika.

 

Već nekoliko klijentica koje sam upoznala na prethodnom poslu najavilo je da će doći upravo k meni zbog moje profesionalnosti, ljubaznosti i vještina te zato što su stekle povjerenje u mene. To mi je odlična situacija za početak. Daljnjim oglašavanjem i preporukama doći ću do ostalih klijenata i ostvariti rast poslovanja. Uz to, moji prijatelji i rodbina velika su mi podrška te su se ponudili podijeliti letke svojim prijateljima i na radnim mjestima kako bi se pročulo za mene i otvorenje na što širem području grada Zagreba. Planiram uložiti značajna sredstva u oglašavanje putem društvenih mreža i web stranice, budući da danas svi prvo tamo traže ono što ih zanima, tj. žele vidjeti kako netko radi i steći dojam o toj osobi.

Briga o izgledu važan je faktor u izgradnji vlastite vizije sebe i vlastitog samopouzdanja. Zato ću za sve usluge osigurati najvišu moguću kvalitetu materijala, brigu o svakom klijentu stavit ću na prvo mjesto i pomoći da karakter i prirodna ljepota mojih klijentica zasjaju punim sjajem. Jedinstvenim i personaliziranim pristupom noktima, želim da svaka klijentica dolazi u moj salon zbog kvalitete usluge, a odlazi s osjećajem ispunjenosti i zadovoljstva te se vraća zbog ugodne atmosfere u mom radnom okruženju.

Zbog velikog broja već prikupljenih kontakata budućih klijentica, kao i onih koje će me kontaktirati putem preporuke, sa sigurnošću mogu procijeniti da ću imati velik broj klijenata. Moj način rada, koji redovno prikazujem na društvenim mrežama putem fotografija i video klipova, donosi veliki broj zainteresiranih klijentica. Na temelju upita i zainteresiranosti dosadašnjih kontakata, kao i onih budućih, mogu biti uvjerena da će broj korisnika biti zadovoljavajući za sigurno i dugotrajno poslovanje.

O rastu potražnje za ovakvim uslugama govore ne samo osobna iskustva, već i stručne ekonomske studije. Što se tiče ove specifične grane, CAGR analiza predviđa porast od 7,42% korisnika usluga tretmana noktiju ove godine. Prema podacima Statista Market Forecast, prihod na tržištu noktiju u Hrvatskoj u 2024. godini iznosi 6,97 milijuna USD. Očekuje se godišnja stopa rasta od 0,92% (CAGR 2024-2028). Trend rasta se predviđa i u godinama koje dolaze, posebno s mlađim generacijama kojima je ovakav pristup osobnoj njezi prirodan i daje im samopouzdanje. S rastućim fokusom na dobrobit, raste i svijest o zdravlju noktiju. Nokti su bitan dio ukupne higijene ruku i izgleda, a potrošači postaju sve svjesniji važnosti održavanja zdravih noktiju.

Stalne klijentice će imati ponudu programa lojalnosti u vidu popusta temeljenih na broju odrađenih tretmana, čime ću ih motivirati na redovan dolazak, ali i isprobavanje novih tretmana i usluga. Redovne klijentice će ostvarivati prigodne sezonske popuste ovisno o godišnjem dobu, blagdanima i prigodama.

Motivacija i motivacijski marketing također će biti dio mog poslovanja. Svojim korisnicima ponuditi ću posebne nagrade, u vidu tretmana za svakog novog korisnika kojeg dovedu ili preporuče, time obogaćujući njihovo iskustvo i osjećaj zadovoljstva zbog nagrađivanja lojalnosti, a ja ću nadograditi svoju bazu klijenata.

Kako bih modernizirala poslovanje i bila u skladu sa zahtjevima današnjeg tržišta, uz klasične rezervacije koje se obavljaju osobno, putem telefona i e-maila, nudit ću i rezervacije putem društvenih mreža, prvenstveno Facebooka, Instagrama i TikToka. To znači povezivanje računa putem aplikacija kako bi se olakšao pristup rezervacijama i uvid u slobodne termine. Klijenti će moći vidjeti kalendare popunjenosti i sami izabrati termine koji im najviše odgovaraju. Također, namjeravam putem više kanala i društvenih mreža raditi promocije u vidu nagradnih igara kako bih povećala vidljivost, što se pokazalo kao vrlo uspješno i profitabilno rješenje u poslovanju.

Sukladno preporukama “Preporuke za obrazovnu upisnu politiku i politiku stipendiranja” koja se uzima kao relevantna točka kod ocjenjivanja zahtjeva i dobivanja bodova u kategoriji “Ulaganje u nedostajuće djelatnosti”, citiram opće uvjete: “Ulaganje u nedostajuće djelatnosti – najviše 5 bodova. Pod pojmom ‘nedostajuće djelatnosti’ pretpostavlja se da na određenom lokalnom tržištu postoji svojevrstan nedostatak poslovnih subjekata koji obavljaju određene djelatnosti. Za ovu vrstu podataka područne službe i uredi Zavoda mogu koristiti preporuke za upisnu politiku u srednje škole.” U preporukama za Zagreb i Zagrebačku županiju navodi se da obrazovni programi u kojima treba povećati broj upisanih i stipendiranih učenika ili studenata uključuju “Kozmetičar”. Usluge njegovanja, uljepšavanja i ugradnje noktiju spadaju pod „Kozmetičarsko“ zanimanje.

 

  1. Na koji način ćete obavještavati potencijalne kupce/klijente o ponudi svojih proizvoda/usluga? Označite moguće odgovore.

☐posjetnice

☐usmena reklama i preporuke

☐brošure i letci

☐plaćeni oglasi u novinama i časopisima

☐natpisi na vozilima

☐reklame na radiju i televiziji

☐poslovni sajmovi

☐društvene mreže

 

  1. Planirate li izradu poslovne web stranice?

☐Da

☐Ne, zasad mi nije potrebna

☐Već je u izradi

 

  1. Ukoliko je web stranica u izradi ili već postoji, navedite poveznicu (link) iste:

 

TRŽIŠTE NABAVE

  1. Imate li dogovorenu suradnju s dobavljačima i budućim poslovnim partnerima?

x Da

☐Ne zasad

  1. Ukoliko imate dogovorenu suradnju, možete li dostaviti pisane dokaze o istom (predugovore, pisma namjere drugih poslovnih subjekata i sl.)?

x Da

☐Ne zasad

 

  1. Znate li gdje ćete nabavljati potrebnu opremu, materijal, sirovinu i sl. potrebnu za obavljanje Vaše djelatnosti?

x Da

☐Ne zasad

  1. Možete li sve potrebno nabaviti u Republici Hrvatskoj ili biste neku robu/usluge radije nabavljali u inozemstvu? (navedite razlog):

x  Sve mogu nabaviti u RH

☐   Usluge bolje odgovaraju potrebama mog poslovanja

4.   KONKURENCIJA

 

  1. Tko je Vaša konkurencija? Molimo navedite podatke o Vašim glavnim konkurentima, njihovim prednostima i slabostima u odnosu na Vas.

Kao svoju konkurenciju mogu navesti sljedeće konkurente:
STUDIO ZA NOKTE DIDI
Obrt za usluge Studio za nokte Didi je otvoren nekoliko godina, a nalazi se u gradu Zagrebu, u Dubravi, a sjedište mu je na adresi Prugovečka 1. Studio za nokte Didi je do nedavno imao samo jednog zaposlenog, a sada ih je troje radnika koje pružaju usluge uljepšavanja noktiju. Kao i ostali navedeni konkurenti ovaj obrt za usluge je registriran pod NKD oznakom 9602, Frizerski saloni i saloni za uljepšavanje.
Studio za nokte Didi je otvoren još 2014. godine i od onda radi bez prestanka te ima konstantan priljev prihoda i klijenata koji mu se vraćaju. Studio za nokte Didi nema svoju web stranicu, ali ima Facebook stranicu na kojoj oglašava svoju ponudu i akcijske periode. Isto tako oglašava se povremeno na specijaliziranim lokalnim portalima koji nude ovakve usluge. Većinu poslovanja je ovaj obrt za usluge bazirao na uljepšavanje noktiju ruku što ujedno vidim i kao svoju prednost jer ću kao licencirani pediker moći svojim klijentima ponuditi kompletne tretmane stopala uz one za ruke.

NAILS & LASHES BY LILI
Obrt Nails & Lashes by Lili je otvoren već nekoliko godina, a nalazi se u Zagrebu, točnije u Dubravi, na adresi Dubrava 22. Obrt Nails & Lashes by Lili ima samo jednog zaposlenog i ima siguran priljev klijenata, a registriran je pod NKD oznakom 9602, Frizerski saloni i saloni za uljepšavanje.
Obrt ima svoju web stranicu, a nastao je prije 5 godina, točnije 2017. godine. Kako mu i samo ime govori, bavi se noktima i ugradnjom trepavica, a u međuvremenu je počeo nuditi i šminkanje svojih klijentica. Obrt Nails & Lashes by Lili nudi kvalitetan rad, ali ima vrlo usku ponudu usluga.

TATJANIN STUDIO
Već duže vremena otvoren i sa stabilnim rastom prihoda, Tatjanin studio se nalazi u gradu Zagrebu, točnije na adresi Dankovečka 6. Bitno za napomenuti je da je Tatjanin studio otvoren još prije deset godina, 2012. godine i od onda je za svoju glavnu djelatnost registrirao pod NKD 9602, Frizerski saloni i saloni za uljepšavanje.
Tatjanin studio nudi usluge:
• Nail dizajn: Za ljubitelje noktiju, ovdje možete dobiti različite Nail dizajna, klasične manikura do umjetničkih kreacija.
• Pedikerske usluge: pedikerske usluge za nokte i stopala.
• Vizažisti: Studio nudi usluge šminkanja i njege lica.
• Frizerske usluge: usluge šišanja, bojanje, stiliziranje.
• Kozmetičke usluge: studio pruža različite tretmane za njegu kože. To uključuje čišćenje lica, masaže, tretmane protiv starenja i druge kozmetičke procedure.
Nakon deset godina rada, Tatjanin studio je prepoznat kao salon od povjerenja koji već godinama ima iste klijentice i koje mu se sa sigurnošću obraćaju za pitanja uljepšavanja. Tatjanin studio je od svojih početaka počeo od jednog zaposlenog, točnije vlasnice salona, i u međuvremenu narastao na poslovni subjekt s nekoliko zaposlenih. Ovo je upravo jedan od salona koji potvrđuje koliko su tražene ovakve usluge i koliko su otporne na sve fluktuacije na tržištu usprkos kojima samo proširuju poslovanje.

KALA, kozmetički salon, vl. Kristina Siladi, Zagreb
Više od 10 godina pružaju profesionalno iskustvo u njezi lica i tijela, nudeći svojim klijentima neodoljiv osjećaj ljepote i mladolikosti, posluje od2 003. godine uz konstantno usavršavanje i praćenje znanstvenih trendova. Imaju na raspolaganju vrhunski usavršen tim medicinskih, kozmetičkih i pedikerskih stručnjaka i ekskluzivno uređen i ugodan prostor , tako da su nadohvat ruke poslovnim ljudima, da se nakon mukotrpnog rada opuste i poboljšaju svoje psihofizičke sposobnosti. Svojim korisnicima usluga u mogućnosti su ponuditi najkvalitetniju njegu, korištenjem najmodernijih kozmetičkih aparata i najkvalitetnijih proizvoda renomiranih proizvođača u potrazi za ljepšim, zdravijim i kvalitetnijim životom. Uz pristupačne cijene usluga nude i veliki izbor tretmana za njegu lica, njegu tijela, njegu ruku, njegu stopala, te uklanjanje dlačica, mikro dermoabraziju, tretmane masaže, uklanjanja celulita, tretmane mršavljenja, oblikovanja i njege tijela, a za lijepu i potamnjelu put sunčanje u solariju. Novitet u ponudi im je izbjeljivanje zubi, što je iznimno popularno u posljednjih nekoliko godina.

KOZMETICKI SALON TEAM, kozmetički salon Zagreb
Ovaj salon svojim klijentima pruža mnogobrojne kozmetičke tretmane uz kvalitetnu uslugu, opremu i stručnost u opuštenoj atmosferi. Umjetni nokti, čupanje obrva koncem, ekstenzije trepavica su najpopularniji tretmani u njihovoj ponudi koji ujedno privlače najveći postotak klijenata zbog kojih je salon veoma popularan. Ugradnja, produživanje i geliranje noktiju tretmani su koji uvelike olakšavaju brigu oko noktiju, štede vrijeme, daju osjećaj sigurnosti i samopouzdanja u svakom trenutku. Čupanje obrva koncem metoda je epilacije koja je nastala u Indiji prije više od 6000 godina. Poznati su i po rješavanju problematične kože lica kemijskim pilingom jer imaju potrebno znanje i vrhunsku kozmetiku, isto tako u tretmanu bora oko očiju, podočnjaka ili crnih kolutova koriste najnovije tehnologije i preparate Eyecon global poznatog proizvođača Mesoestetic. U ponudi imaju i microneedeling, što je, ustvari, tretman mikro iglicama koji obnavlja kožu i time postiže svježiji izgled u svakoj prilici, potiče kožu na regeneraciju te smanjuje izraženost ožiljaka, strija i bora.                                           

  1. Po čemu ćete biti drugačiji od svoje konkurencije? Navedite konkretne aktivnosti kojima ćete privući klijente (izbjegavati fraze “brži, bolji, jeftiniji“).

U ovom poslu važni su profesionalnost i poštovanje prema klijentima i poslu. Smatram da posjedujem te kvalitete i da će ih klijenti prepoznati te me preporučiti drugima.

Jedna od mojih prednosti u odnosu na konkurenciju zasigurno je šira i raznovrsnija ponuda usluga njege noktiju, s fokusom isključivo na nokte, što će biti praktično za buduće i postojeće klijente. Klijentima će dodatno olakšati dolazak dovoljan broj besplatnih parkirnih mjesta ispred samog ulaza u salon.

Ulaganjem u različite marketinške kampanje za promociju usluga uljepšavanja noktiju, stvorit ću pozitivan prvi dojam, što smatram izuzetno važnim za poslovanje. Danas su društvene mreže i internetske stranice prvo mjesto na kojem osoba stječe dojam o salonu.

Proučila sam internetske stranice i društvene mreže salona koje smatram konkurencijom i uočila da većina njih ima zastarjeli marketing te ne ulažu dovoljno u promociju. Kroz neko vrijeme planiram uvesti prodaju određenih proizvoda koje koristim u salonu, kako bi klijenti mogli kupiti iste proizvode ako im se svide tijekom tretmana, čime ću im pružiti cjelovitu uslugu i pojednostaviti dostupnost tih preparata.

Prateći rad i usluge svojih konkurenata, primijetila sam dosta pozitivnih stvari koje svaki salon za uljepšavanje ovog tipa mora imati, ali sam također uočila i određeni manjak usluga i proizvoda koje bih htjela implementirati u svoj rad i rad svog salona. Kako bih se razlikovala od konkurencije, planiram nuditi personalizirano i individualizirano uljepšavanje noktiju ruku i nogu, striktno prateći želje i zamisli klijenata te koristeći razrađenu kreativnost visoke kvalitete. S naglaskom na umjetnički rad koji se ističe finom izradom i besprijekornim detaljima, planiram svakom klijentu na noktima stvoriti prava remek-djela koja će se isticati i time stvarati potražnju za mojim radom.

Namjeravam koristiti nove marketinške kanale kako bih se približila budućim klijentima i olakšala im pristup mojim uslugama. To uključuje objavljivanje slika i videa koji prikazuju izvanredne rezultate uljepšavanja noktiju na društvenim mrežama poput Facebooka. Također, planiram stvarati kratke videozapise koji će davati savjete, prikazivati postupak rada te predstavljati gotove radove, a te ću videozapise dijeliti na platformama kao što su TikTok i Instagram. Kroz ovaj pristup želim omogućiti budućim klijentima da vide moju stručnost i moj rad.

Organizirat ću nagradne igre u određenim vremenskim intervalima, pružajući priliku za osvajanje besplatnih tretmana. Sve to ima za cilj nagrađivanje vjernih klijenata i privlačenje novih.

Također, kada klijenti traže salon za nokte, najčešće pretražuju Internet. Stoga namjeravam posebno istaknuti svoje prisustvo na društvenim mrežama. Velika prednost je što ne počinjem od nule, već imam veliki portfolio radova. Dosadašnji radovi služit će mi kao jak marketinški alat. Višak sredstava ulagati ću u online marketing i vidljivost, što će mi, uz stalne klijentice i njihove preporuke, omogućiti stabilnu bazu i rast poslovanja.

5.   INOVATIVNOST PROJEKTA / POSLOVNI PLAN PRIMJER

 

  1. Uvodite li ovim projektom novi ili inovativni proizvod ili tehničko-tehnološki proces?

 

 

6.   PROCJENA PRIHODA / POSLOVNI PLAN PRIMJER

 

Tablica 2.1.  Procjena prihoda u prvoj godini poslovanja

U tablici nabrojite nekoliko Vaših osnovnih proizvoda ili usluga te njihovu okvirnu cijenu kako biste mogli izračunati očekivani prihod u prvoj godini poslovanja. Također je važna procjena količine prodanih proizvoda/usluga u jednom mjesecu (stupac 2) i možete ju odrediti na principu prosjeka: (najbolji mjesec + najlošiji mjesec) / 2.

Naziv proizvoda/usluge

!!Ako imate usluge koje nudite po m2 ili po satu navedite naziv te usluge uz eur/satu ili eur/m2

Cijena pojedinog proizvoda/usluge Broj očekivanih prodaja u jednom mjesecu Očekivani mjesečni prihod od prodaje (pomnožiti 2. i 3.stupac) Očekivani godišnji prihod od prodaje (pomnožiti 4.stupac s 12)
         
         
         
         
         
         
         
         
         
Ukupno        

 

 

Tablica 2.2.  Procjena prihoda u drugoj godini poslovanja

Naziv proizvoda/usluge

!Ako imate usluge koje nudite po m2 ili po satu navedite naziv te usluge uz eur/satu ili eur/m2

Cijena pojedinog proizvoda/usluge Broj očekivanih prodaja u jednom mjesecu Očekivani mjesečni prihod od prodaje (pomnožiti 2. i 3.stupac) Očekivani godišnji prihod od prodaje (pomnožiti 4.stupac s 12)
         
         
         
         
         
         
         
         
         
Ukupno        

 

7.    PROCJENA TROŠKOVA / POSLOVNI PLAN PRIMJER

Tablica 3.1.  Trošak rada u prvoj godini poslovanja

Za trg. društvo navedite očekivanu mjesečnu bruto plaću (neto plaća + doprinosi) i pomnožite s 12 mjeseci. Za obrt ili samostalnu djelatnost, navedite iznos mjesečnih doprinosa i pomnožite s 12. Planirate li zapošljavanje drugih osoba, navedite u drugom stupcu očekivanu bruto plaću za tu osobu/osobe (neto plaća + doprinosi) i pomnožite s 12 .

Trošak rada u prvoj godini poslovanja Mjesečni iznos Godišnji iznos
Bruto plaća ili doprinosi za obrtnike/RPO    
Bruto plaća za zaposlenike    
Ukupni troškovi rada    

 

Tablica 3.2. Trošak rada u drugoj godini poslovanja

Trošak rada u drugoj godini poslovanja Mjesečni iznos Godišnji iznos
Bruto plaća ili doprinosi za obrtnike/RPO    
Bruto plaća za zaposlenike    
Ukupni troškovi rada    

                                                                                                                                              

Tablica 4.1. Ostali troškovi u prvoj godini poslovanja

Navedite ostale očekivane troškove u godini poslovanja (npr. najamnina, usluge knjigovodstva, potrošni materijal, režijski troškovi, ostala davanja i sl.).

Ostali troškovi u prvoj godini poslovanja Mjesečni iznos Godišnji iznos
     
     
     
     
     
Ukupno    

 

 

Tablica 4.2.  Ostali troškovi u drugoj godini poslovanja

Ostali troškovi u drugoj godini poslovanja Mjesečni iznos Godišnji iznos
     
     
     
     
     
Ukupno    

 

8.OČEKIVANA DOBIT/DOHODAK / POSLOVNI PLAN PRIMJER

 

Procjena dobiti/dohotka

Da biste izračunali očekivanu dobit u prvoj godini poslovanja, molimo Vas da unesete podatke iz tablice 2.1. i 2.2. koja prikazuje očekivane godišnje prihode te tablica 3.1., 3.2. i 4.1., 4.2. koje prikazuju očekivane godišnje troškove. Neto dobit je Vaša zarada od prodaje proizvoda i usluga koja ostaje nakon što su odbijeni svi troškovi i nakon što je plaćen porez na dobit/dohodak.U svrhu izračuna koristi se okvirna porezna stopa od 20% i ne predstavlja nužno jednu od trenutno važećih zakonskih poreznih stopa. Redak  4. popunjavaju svi podnositelji zahtjeva bez obzira na planirani pravni oblik registracije (obrti, trgovačka društva, samostalne djelatnosti i sl.)

Prva godina poslovanja Druga godina poslovanja
Godišnji prihodi od prodaje (tablica 2.1. i 2.2.)
Ukupni godišnji troškovi (tablica 3.1. i 3.2. + 4.1. i 4.2.)
Očekivana dobit prije oporezivanja (redak 1. umanjiti za redak 2.)
Porez na dobit (redak 3. pomnožiti s 0,20)
Očekivana neto dobit (redak 3. umanjiti za redak 4.)    

 

Moja očekivana neto dobit (zarada) u prvoj godini poslovanja iznosi:

                                                                                                                                                           €

 

Moja očekivana neto dobit (zarada) u drugoj godini poslovanja iznosi:

                                                                                                                                                            €

8.TROŠKOVNIK

 

Iznos potpore za samozapošljavanje određuje se prema djelatnosti koju podnositelji zahtjeva namjeravaju registrirati, a sukladno propisanim kriterijima mjere, pri čemu sve djelatnosti nisu prihvatljive za financiranje.

U navedenoj tablici navedite fiksni dio potpore u iznosu 5.000 €. Ukoliko je traženi iznos potpore veći od fiksnog iznosa, ostatak tablice popunite troškovima koji su vam potrebni za početak poslovanja, a prema popisu prihvatljivih troškova za 2025. godinu. Zbroj troškova u troškovniku ne smije biti manji od iznosa tražene potpore te se u njemu ne smiju nalaziti troškovi koje će podnositelji zahtjeva sami financirati. Svi troškovi navode se bez PDV-a. Potpora ne mora biti dodijeljena u traženom iznosu.

 

Vrsta troška Iznos bez pdv-a
Fiksni iznos potpore 5.000,00
Kupnja nove opreme neophodne za obavljanje djelatnosti – alati/strojevi/tehnika
Kupnja nove opreme neophodne za obavljanje djelatnosti – informatička oprema
Kupnja nove opreme neophodne za obavljanje djelatnosti – ostala oprema
Kupnja ili zakup licenciranih IT programa
Kupnja novih prijevoznih sredstava neophodnih za obavljanje djelatnosti
Kupnja franšiza
Ukupno:

Još ideja i primjera s naših stranica:

Poslovni plan za web shop

Zašto poticaj za samozapošljavanje možda nije za vas!

ANGAŽIRAJTE NAS ZA IZRADU PLANA! Ispunite upitnik

    Skip to content