Poslovni plan

Poslovni plan

Kako biste dobili financijska sredstva naši poslovni planovi vam mogu pomoći

Odlučite se za Ostvari Mjere poslovni plan i povećajte mogućnosti za bespovratna sredstva ili investicije, uštedite svoje vrijeme.

✔️ Komunicirajte sa profesionalnim knjigovođom koji će napisati unikatan poslovni plan za vašu djelatnost,
✔️ Vodimo, savjetujemo i prikupljamo dokumentaciju, pišemo žalbe i radimo revizije poslovnih planova,
✔️ Svake godine pišemo preko 50 poslovnih planova sa preko 5 milijuna kuna sredstava.

Da biste pokrenuli poslovanje donesite pravu odluku. Usluge su najbolji odabir za poduzetnike i vlasnike tvrtki. Razumijemo vašu poslovnu ideju kroz jednostavnu komunikaciju. Poslovni plan možete koristiti više puta prema potrebama i promjenama poslovanja.

Pristupite poslovnim planovima za sve djelatnosti, bez obzira na vašu poslovnu ideju!

Poslovni plan za početak

- Označite ciljeve za uspjeh
- Definirajte troškove poslovanja
- Vašu poslovnu ideju pretvorite u poslovanje

Poslovni plan za investicije

- Poslovni planovi koji formom odgovaraju očekivanju
- Financijska projekcija bazirana na realnim uvjetima
- Spremno dočekajte kapitalna ulaganja

Poslovni plan za maloprodaju

- Profesionalno knjigovodstvo sa iskustvom u vašoj djelatnosti
- Ključni pokazatelji djelatnosti
- Višestruka vrijednost za poslovanje ecommerce i retail

Zašto biste trebali koristiti naše usluge pisanja poslovnog plana?

Naši poslovni planovi pomogli su klijentima ostvariti milijune kuna sredstava

Koristimo se dugogodišnjim iskustvom i kao knjigovodstveni servis prošli smo gotovo sve djelatnosti u praksi. Naša dokumentacija i način rada kroz 15 godina samo se nadograđuje na uspješne modele prema novim natječajima. Kada nas angažirate drastično povećavate šanse za dobivanje kredita ili bespovratnih sredstava.

Ostvari mjere
Biznis

Stupite u kontakt sa osobom koja pozna vaše područje rada

Napisali smo stotine poslovnih planova i iskusni smo u pripremama dokumentacije za apliciranje na mjere i zajmove. Kod nas možete očekivati unikatne poslovne planove, razrađene ideje i troškovnike sa ključnim elementima upravo za vašu djelatnost.

Proces pisanja poslovnog plana:

Istraživanje

Proces započinjemo prikupljanjem podataka i istraživanjem. Osim okvira dokumentacije označavamo ključne elemente za poslovanje.

Pisanje

Opisni dijelovi plana sastoje se o vašem poslovanju, konkurenciji, tržištu, održivosti poslovanja. Kada napišemo opisni dio dajemo ga vama na uvid.

Troškovnik

Financijski dio uključuje projekcije za svaku godinu od početka korištenja mjera ili investicija. Prilagođavamo vaš model za uspješnu prijavu.

Dokument

Poslovni plan predajemo kao dokument u pdf obliku koji možete koristiti za poslovanje i u kasnijim projekcijama. Potpuno je prilagođen za vašu prijavu.

Napišite Poslovni Plan

Bez obzira što niste profesionalni pisac, prateći upitnik raznih institucija za ostvarivanje mjera možete samostalno napisati poslovni plan.

Iz iskustva pisanja poslovnih planova možemo tvrditi da je 60% prolazne ocjene uvjetovano vašim ispunjavanjem uvjeta za poticaj. Uvjeti za poticaj može biti trenutna kreditna sposobnost, spremnost na nova zapošljavanja, zapošljavanje osoba sa invaliditetom, radno iskustvo ili obrazovanje, nepostojanje poreznih dugova i slično.

Ispunjavanjem uvjeta kvalificirani ste za prijavu na poticaj. Ono što vas tada čeka je poslovna ideja koju je potrebno obrazložiti na jednostavan i razumljiv način. Poslovni plan ne treba biti pisan u stilu načina rada i odrađivanja poslova jer se u to osoba koja čita ne razumije.

Poslovni plan primjer možete pronaći na stranicama ostvari mjere.

Razrada i opis poslovne ideje djelatnost je koja se opisuje na način lokacije, marketinga, konkurencije, održivosti i točnih podataka. Svaka djelatnost ili industrija ima svoje specifičnosti koje su preduvjet za uspjeh na tržištu. Neke se tvrtke bave lokalnom prodajom u lokalu, salonu ili dućanu i za njih je najbolji lokalni marketing i analiza konkurenata u nekoliko ulica od lokacije sa općenitim informacijama o potražnji na razini industrije. Pronaći ćemo i tvrtke ili obrte čije djelatnosti već imaju takozvane tržnice poslova koje su najčešće u digitalnom obliku i slično.

Poslovni plan za samozapošljavanje jedne osobe ima cijelu formu u obliku pitanja koja pokrivaju istraživanje tržišta, konkurencije, implementaciju marketing kampanje i drugih opisa.

Istraživanje tržišta

Ono što mi radimo za vas je i istraživanje tržišta kako bismo potkrijepili određenim činjenicama vašu poslovnu ideju. Postoji više načina istraživanja tržišta a najčešće dolazimo do novijih istraživanja na nacionalnoj razini za pojedine industrije. Gledamo ključne pokazatelje za djelatnosti u narednim godinama i povezujemo sa mogućnostima poslovanja.

Dobro je prilikom predaje sve dokumentacije imati i dokaze o istraživanju tržišta pa makar navodima izvora iz kojih su korištene određene činjenice.

Zašto treba obratiti pažnju i na formu poslovnog plana? Interesantno ali susreli smo se i sa poslovnim planovima koji su obrazac i forma sa pitanjima za objašnjenja ideje i naišli na potpuno krive odgovore. Da pojasnimo, tekst je bio dobro napisan ali nije pripadao pitanju koje je postavljeno.

Potrebno je nedvosmisleno i točno odgovoriti na postavljeno pitanje. Popunjenost poslovnog plana faktor je koji se isto tako ocjenjuje i koji znači da su napisani svi traženi opisi, činjenice potkrijepljene dokazima ili izvorima, da je tekst jasan i čitak i da nije prekratak ili predugačak.

Ukoliko mislite da nemate konkurencije sigurno ste u krivu!

Konkurencija

Poslovna je ideja proširenje trenutnog poslovanja, djelatnost za samozapošljavanje, poslovna ideja prilikom otvaranja firme ili temelj za traženje kreditnih sredstava. Većina institucija koje za odobravanje poticaja traže dokumente sa opisima i održivosti poslovne ideje, traže poslovni plan sa istraživanjem konkurencije.

Osim SWOT analize konkurencije poslovnim planom moguće je pažnju na uspjeh poslovanja u odnosu na mogućnosti na tržištu usmjeriti u pravome smjeru. Profesionalno napisan poslovni plan nije samo dokument za ostvarivanje mjera već i nešto po čemu poduzetnici mogu stvarno prilagoditi poslovanje.

Sigurno imate konkurenciju koja ne mora prodavati iste proizvode ili iste usluge. Konkurencija može biti lokalno unutar kvarta jednog grada ili konkurencija na razini države.

Marketing

Usvojite praksu oglašavanja i promocije tvrtke, brand-a, proizvoda i usluga. Za marketing ne morate imati stručno obrazovanje kako biste imali strategiju. Vlasnici tvrtke ono što moraju znati je da im je potreban marketing i koja vrsta marketinga djeluje za njihove usluge ili proizvode. Poželjno je navesti načine na koje će se oglašavati tvrtka i koga će se unajmiti za taj dio posla.

Ukoliko poduzetnik može samostalno voditi oglašivačke kampanje i iskoristiti vlastite napore za marketing tvrtke dosta je pohvalno. Svaki napor je dobrodošao a pogotovo da je vlasnik tvrtke svjestan onoga što je potrebno i način na koji će to ostvariti.

Poslovni plan koji prolazi

Svi elementi poslovnog plana imaju povezanost u jednu poslovnu ideju i tvore cjelinu u koju je poželjno ulagati. Održivost poslovanja dokazuje se kroz taj dokument i uz praktičnu mogućnost provedbe zacrtanih ciljeva samog poduzetnika ispunjava sve uvjete za poticaj.

Današnji poticaji se kreću od 10.000kn pa sve i preko 700.000kn. Ukoliko ste odgovorna osoba koja svjesno ulazi u rizik poslovnog poduhvata najbolja prilika za ostvarivanje bespovratnih sredstava ili kredita upravo je stručno pisanje poslovnog plana. Iskoristite priliku koju vam nudimo i dopustite da opravdamo vaše povjerenje i očekivanja.

Povećaj svoje šanse za uspješnu realizaciju projekta

Skip to content