Poslovni plan primjer: salon za nokte – NKD 96.02

poslovni plan primjer
poslovni plan primjer

Poslovni plan primjer: salon za nokte -primjer 2024

ZAHTJEV POSLOVNI PLAN SAMOZAPOŠLJAVANJE / PODACI O PODNOSITELJU

PODRUČNI URED :

  • IME i PREZIME: Marina Marinić Marinović
  • OIB: 0101010001010
  • ZANIMANJE: Kozmetičar
  • DATUM ROĐENJA: 11.02.1992.
  • ADRESA: boravište: Zagrebačka ulica 10, 10 000 Zagreb
  • KONTAKT TELEFONOM: 099999999
  • OSNOVNA ŠKOLA: Osnovna škola Jastrebarsko godina završetka 2006.
  • SREDNJA ŠKOLA: Opća gimnazija Zagreb, godina završetka 2010.
  • FAKULTET:

OSPOSOBLJAVANJE i EDUKACIJE:  edukaciju za gel, trajni lak i manikuru kod “Julijana Nails”

Završene edukacije: n/a

HOBIJI: planinarenje, ples

Radionica za samozapošljavanje (upišite datum i mjesto)

12.03.2024. PU ZADAR

Vrsta tražene potpore za samozapošljavanje: SAMOZAPOŠLJAVANJE JEDNE OSOBE

OPĆI PODACI O BUDUĆEM POSLOVNOM SUBJEKTU

VRSTA POSLOVNOG SUBJEKTA: Paušalni Obrt

STRUKTURA VLASNIŠTVA:

UNOS DJELATNOSTI PREMA NKD:  96.02

IZNOS TRAŽENE POTPORE: 7000€

ZAHTJEV / POSLOVNI PLAN PRIMJER                            

PODACI O BUDUĆEM PODUZETNIKU I POSLOVNOM SUBJEKTU

NAVEDITE KRONOLOŠKI DOSADAŠNJE RADNO ISKUSTVO OSTVARENO TEMELJEM UGOVORA O RADU

RAZDOBLJE POSLODAVAC ZANIMANJE
04/2015 – 12/2018KOZMETIK D.O.O Kozmetik d.o.o , zagrebačka1, Zagreb kozmetičar
03/01/2017 – 20/12/2018  Fabrik d.o.o , Zagrebačka 2, Zagreb prodavač
05/01/2020 – 20/03/2020 Cozmetiks d.o.o , Zagrebačka 3, Zagreb pediker
04/2020 – 06/2020 Nails, lash d.o.o. Zagrebačka 4, Zagreb kozmatičar

PREDMET POSLOVANJA (OPIS POSLOVNE IDEJE – DETALJI)

NAVEDITE KOJU VRSTU POSLOVNOG SUBJEKTA NAMJERAVATE REGISTRIRATI I ZA KOJU DJELATNOST

paušalni obrt za djelatnost (NKD 96.02) frizerski saloni i saloni za uljepšavanje

OPIŠITE KAKO STE DOŠLI NA IDEJU O POKRETANJU VLASTITOG POSLA, POVEŽITE TU IDEJU S DOSADAŠNJIM RADNIM ISKUSTVOM. NAVEDITE ZAŠTO SMATRATE DA VI IMATE ZNANJA i SPOSOBNOST DA PREDLOŽENU POSLOVNU INICIJATIVU UČINITE USPJEŠNOM

Moje ime je Marina Marnić Marinović, imam 23 godine i planiram otvoriti salon za uljepšavanje noktiju u Zagrebu. Iako sam po struci ekonomist, nakon završene srednje škole vidjela sam da nemam strasti za to zanimanje te sam odlučila svoju karijeru zaokrenuti u smjeru beauty industrije, odnosno u sferu uljepšavanja noktiju.

Odmalena sam imala oko za lijepo i iznimno dobru i mirnu ruku u crtanju likova i precrtavanju popularnih junaka iz dječjih knjiga. Ta mirna ruka mi je poslužila u tinejdžerskoj dobi dok sam sebi i prijateljicama redovito iscrtavala i bojala nokte prilikom raznih izlazaka, što me nekako i navelo u smjeru noktiju.

Prvi posao sam pronašla nakon srednje škole i to upravo u salonu za nokte, što mi je zapravo bila i najbolja odluka. Tako sam stekla dojam o poslu, skupila iskustvo, naučila nove stvari i susrela se sa stresnijim situacijama, kroz koje sam još više naučila o ovom poslu. Po prvi puta nakon srednje škole, morala sam sama donositi sve odluke vezano uz posao. Radila sam u salonima  za nokte “Kozmetik”, Cosmetics” i “Nail lash”  gdje sam obavljala poslove vezane uz njegu noktiju: manikura, ugradnja noktiju, pedikura i slično.

Kako sam počela raditi u salonu i kako je vrijeme odmicalo, shvatila sam da se dajem 100% u ovaj posao i da želim napredovati te naučiti što više kako bih jednog dana mogla pružati vrhunsku uslugu u svom salonu. Dok sam radila u salonu za nokte, paralelno sam završila dodatne edukacije za gel, trajni lak i manikuru, kod poznate edukatorice iz salona “Julijana nails”.

Nakon što sam ostala bez posla, uz pomoć obitelji, prijatelja, prijašnjih i novih klijentica stekla sam novu količinu stalnih klijenata koji su privatno kod mene dolazili na uljepšavanje noktiju. Zbog velike potražnje i svoje želje da postanem samostalna poduzetnica, odlučila sam krenuti u samozapošljavanje i otvoriti svoj vlastiti salon za uljepšavanje i njegu noktiju.

Posao planiram otvoriti u Zagrebu, u ulici grada Vukovara, u jednom poslovnom  prostoru u najmu koji sam već počela uređivati kao beauty salon. Lokacija je idealna i zadovoljava sve potrebe pristupačnosti.

Smatram da je poduzetnička klima dobra, a potražnja za uslugama koje planiram nuditi izrazito velika u Zagrebu i u stalnom porastu. Mislim da će uvijek biti interesa za ovu struku, te zbog toga želim napredovati u ovom poslu. Krajem druge godine poslovanja planiram zaposliti dodatnu osobu na pola radnog vremena koja će sa mnom dijeliti jednaki entuzijazam i ljubav prema ovom poslu. Imam puno vizija i planova koje želim ostvariti, i mislim da ih najbolje mogu ostvariti ako krenem sada dok sam mlada, puna živaca, volje i snage za sve prepreke koje me čekaju na putu do uspjeha. Sretna sam što imam mogućnost traženja poticaja, što mi znatno olakšava ostvarenje moje vizije.

Želim naglasiti da mi je vrlo jasno koliko je u ovom poslu potrebno pratiti nove modne trendove u noktima, jer ih klijentice redovito prate i žele slijediti sve nove smjerove i tehnike. Upravo zbog toga svakodnevno odvajam privatno vrijeme za dodatnu edukaciju, učenje i primjenu svega novog kako bih svojim klijentima pružila upravo onakvu uslugu kakvu očekuju te im čak i pokazala i predložila nove tehnike za nokte koje bi im se mogle svidjeti.

Zbog velikog broja upita i motivacije samih klijentica da otvorim svoj salon, kao i zbog savladanog praktičnog dijela znanja o vođenju poslovanja, smatram da posjedujem dovoljno znanja i budućeg broja potencijalnih klijenata zbog kojih ću moći ostvariti održivo i vrlo uspješno poslovanje.

Samozapošljavanje se savršeno uklapa u radno iskustvo i poslovnu ideju jer bi omogućilo nastavak rada u struci, profesionalni razvoj u poduzetništvu i priliku da predloženu poslovnu ideju učinim uspješnom.

OPIŠITE DETALJNO VRSTU PROIZVODA I/ILI USLUGU KOJU PLANIRATE PONUDITI TRŽIŠTU TE POJASNITE NA KOJOJ LOKACIJI NAMJERAVATE OBAVLJATI DJELATNOST. UKOLIKO PLANIRATE OBAVLJATI VIŠE DJELATNOSTI, NAVEDEITE POJEDINOSTI ZA SVAKU OD NJIH.

Planirana glavna djelatnost mog obrta bit će usmjerena na uljepšavanje i njegu noktiju na rukama, njihovu cjelokupnu brigu, kao i uljepšavanje noktiju na nogama.
Moj pristup i izvedba usluga temeljit će se na kreativnom umijeću koje omogućuje personalizaciju svakog tretmana prema željama i idejama mojih klijentica. Osmišljavat ću precizne tretmane kako bih im pružila uslugu koju točno žele. Osim estetskog aspekta, naglasak će biti stavljen i na zdravlje noktiju i kože oko njih, osiguravajući dugotrajno trajanje laka uz atraktivne i zanimljive efekte.

Kroz priloženi poslovni plan samozapošljavanje, namjeravam otvoriti obrt u sklopu NKD-a 96.02, unutar kojeg ću svojim klijenticama i klijentima pružati sljedeće usluge:
Trajni lak kratki nokti
Ova usluga uključuje nanošenje trajnog laka na kratke nokte. Lak pruža dugotrajnu boju i sjaj, osiguravajući da nokti ostanu netaknuti bez ljuštenja ili pucanja. Proces započinje pripremom nokta, uključujući oblikovanje i njegu zanoktica. Zatim se nanosi bazni sloj koji pomaže u prianjanju laka. Trajni lak se nanosi u dva sloja za intenzivnu boju, a svaki sloj se suši pod UV ili LED lampom. Na kraju se nanosi završni sloj koji osigurava sjaj i zaštitu. Cijeli proces traje oko 45 minuta do sat vremena. Održavanje je minimalno, a nokti izgledaju besprijekorno nekoliko tjedana.
Trajni lak dugi nokti
Ova usluga je slična nanošenju trajnog laka na kratke nokte, ali je prilagođena dužim noktima. Proces uključuje pripremu nokta, oblikovanje i njegu zanoktica. Bazni sloj se nanosi kako bi se osigurala bolja adhezija laka. Dva sloja trajnog laka osiguravaju dugotrajnu boju. Svaki sloj se suši pod UV ili LED lampom za optimalnu trajnost. Završni sloj pruža dodatni sjaj i zaštitu. Usluga traje oko sat vremena. Duži nokti zahtijevaju pažljivije nanošenje kako bi se izbjeglo pucanje. Trajni lak pruža dodatnu čvrstoću dužim noktima. Održavanje je jednostavno, a nokti izgledaju profesionalno nekoliko tjedana.
Trajni lak XL
Ova usluga je namijenjena za izuzetno duge nokte. Proces uključuje temeljitu pripremu nokta. Oblikovanje i njega zanoktica su ključni koraci. Nanosi se bazni sloj za bolju adheziju laka. Dva sloja trajnog laka osiguravaju intenzivnu boju. Svaki sloj se suši pod UV ili LED lampom. Završni sloj pruža dodatni sjaj i zaštitu. Zbog duljine noktiju, postupak traje nešto duže, oko sat i pol. Trajni lak pruža dodatnu čvrstoću i otpornost. Održavanje je jednostavno, a nokti izgledaju profesionalno nekoliko tjedana. Usluga je idealna za one koji žele dramatičan izgled.
Ugradnja kratki nokti
Postavljanje kratkih umjetnih noktiju za dodatnu dužinu i oblik. Proces započinje pripremom prirodnog nokta. Umjetni nokti se pažljivo odabiru prema veličini i obliku prirodnog nokta. Nokti se pričvršćuju posebnim ljepilom. Oblikuju se prema željenom izgledu. Površina se polira kako bi se osigurala glatka baza za lak. Na kraju se nanosi trajni lak ili gel za završni izgled. Proces traje oko sat vremena. Umjetni nokti pružaju dodatnu čvrstoću. Idealni su za one koji imaju lomljive ili kratke nokte. Održavanje uključuje redovne nadopune svaka 3-4 tjedna.
Ugradnja dugi nokti
Postavljanje dugih umjetnih noktiju za dramatičan izgled. Proces započinje pripremom prirodnog nokta. Umjetni nokti se odabiru prema veličini i obliku prirodnog nokta. Nokti se pričvršćuju posebnim ljepilom. Oblikuju se prema željenom izgledu. Površina se polira kako bi se osigurala glatka baza za lak. Na kraju se nanosi trajni lak ili gel za završni izgled. Proces traje oko sat i pol. Duži nokti zahtijevaju pažljiviju pripremu i nanošenje. Umjetni nokti pružaju dodatnu čvrstoću. Idealni su za posebne prigode ili svakodnevni glamurozan izgled. Održavanje uključuje redovne nadopune svaka 3-4 tjedna.
Ugradnja XL nokti
Ugradnja izuzetno dugih umjetnih noktiju za maksimalan efekt. Proces započinje pripremom prirodnog nokta. Umjetni nokti se odabiru prema veličini i obliku prirodnog nokta. Nokti se pričvršćuju posebnim ljepilom. Oblikuju se prema željenom izgledu. Površina se polira kako bi se osigurala glatka baza za lak. Na kraju se nanosi trajni lak ili gel za završni izgled. Proces traje oko dva sata. Zbog duljine noktiju, postupak zahtijeva više pažnje i preciznosti. Umjetni nokti pružaju dodatnu čvrstoću. Idealni su za one koji žele izuzetno dramatičan izgled. Održavanje uključuje redovne nadopune svaka 3-4 tjedna.
Nadopuna kratki nokti
Dopunjavanje kratkih umjetnih noktiju za održavanje izgleda i trajnosti. Proces započinje uklanjanjem starog sloja gela ili laka. Priprema prirodnog nokta uključuje oblikovanje i njegu zanoktica. Novi sloj gela ili laka nanosi se na prirodni i umjetni nokat. Svaki sloj se suši pod UV ili LED lampom. Završni sloj pruža dodatni sjaj i zaštitu. Proces traje oko sat vremena. Nadopuna osigurava da nokti izgledaju svježe i uredno. Idealna je za održavanje kratkih umjetnih noktiju. Održavanje je potrebno svaka 3-4 tjedna. Nokti izgledaju besprijekorno i čvrsto.
Nadopuna dugi nokti
Dopunjavanje dugih umjetnih noktiju za kontinuiranu ljepotu i čvrstoću. Proces započinje uklanjanjem starog sloja gela ili laka. Priprema prirodnog nokta uključuje oblikovanje i njegu zanoktica. Novi sloj gela ili laka nanosi se na prirodni i umjetni nokat. Svaki sloj se suši pod UV ili LED lampom. Završni sloj pruža dodatni sjaj i zaštitu. Proces traje oko sat i pol. Nadopuna osigurava da nokti izgledaju svježe i uredno. Idealna je za održavanje dugih umjetnih noktiju. Održavanje je potrebno svaka 3-4 tjedna. Nokti izgledaju besprijekorno i čvrsto.
Nadopuna XL nokti
Dopunjavanje izuzetno dugih umjetnih noktiju za održavanje njihove dužine i stila. Proces započinje uklanjanjem starog sloja gela ili laka. Priprema prirodnog nokta uključuje oblikovanje i njegu zanoktica. Novi sloj gela ili laka nanosi se na prirodni i umjetni nokat. Svaki sloj se suši pod UV ili LED lampom. Završni sloj pruža dodatni sjaj i zaštitu. Proces traje oko dva sata. Nadopuna osigurava da nokti izgledaju svježe i uredno. Idealna je za održavanje izuzetno dugih umjetnih noktiju. Održavanje je potrebno svaka 3-4 tjedna. Nokti izgledaju besprijekorno i čvrsto.
Manikura
Klasična njega noktiju koja uključuje oblikovanje, njegu zanoktica i lakiranje. Proces započinje uklanjanjem starog laka s noktiju. Nokti se oblikuju prema željenom stilu. Zanoktice se omekšavaju i nježno uklanjaju. Na nokte se nanosi hidratantna krema za dodatnu njegu. Nokti se poliraju za glatki izgled. Odabire se boja laka prema želji klijenta. Lak se nanosi u dva sloja za intenzivnu boju. Završni sloj laka osigurava sjaj i zaštitu. Proces traje oko 45 minuta do sat vremena. Manikura pruža uredan i elegantan izgled noktiju.
Ostatak usluga uključuje specijalizirane tehnike kao što su trajni lak za nokte na nogama, jednostavno i komplicirano crtanje dizajna, dodavanje cirkona, francusku manikuru, baby boomer efekt, Chrome efekt, popravak i uklanjanje gela i trajnog laka, te nadopune na tuđi rad.

Svoje usluge planiram pružati na području grada Zagreba, u poslovnom prostoru za za koji imam već dogovoren najam. Lokacija je frekventna, u prizemlju zgrade, u kvartu Peščenica-Žitnjak, blizu Veterinarskog fakulteta i ambulante, te mnogih trgovina i prodavaonica, što je čini izrazito dobrom lokacijom za salon. Zakup poslovnog prostora je već dogovoren, kao i cijena zakupa, što mi uvelike olakšava dugotrajno planiranje ekonomske održivosti djelatnosti. Već sam započela s nabavom dekoracije prostora i namještaja koji će mi biti potrebni za potpuni početak rada. U svom vlasništvu već imam određene uređaje za postupak uljepšavanja noktiju koji će mi biti potrebni za obavljanje djelatnosti.

 

BAVI LI SE NETKO U VAŠOJ OBITELJI ISTOM ILI SRODNOM DJELATNOŠĆU (ako je da popuniti podatke)

U obitelji se nitko ne koristi istom ili srodnom djelatnošću.

PROCJENJUJETE LI DA ĆETE U PRVOJ GODINI POSLOVANJA IMATI POTREBU ZA ZAPOŠLJAVANJEM DRUGIH RADNIKA (da, ne, ne mogu procjeniti) …

NE

OBRAZLOŽITE ODGOVOR

U prvoj godini poslovanja, radi umanjenja rizika od nelikvidnosti, planiram raditi sama, ali na kraju  druge godine poslovanja, namjeravam zaposliti dodatnu osobu na pola radnog vremena.

 

AKO ŽELITE UGOVORITI SAVJETOVANJE ZA POSLOVNI PLAN SAMOZAPOŠLJAVANJE, TRAŽITE POMOĆ OKO PISANJA DIJELA POSLOVNOG PLANA ILI UGOVORITI PISANJE CJELOKUPNOG PLANA:

NAZOVITE NAS TELEFONSKI:

091 783 0871

STRUKTURA ULAGANJA

NAVEDITE U ŠTO NAMJERAVATE ULOŽITI SREDSTVA U PRVOJ GODINI POSLOVANJA – TO MOGU BITI OSNOVNA SREDSTVA I OPREMA (NAVESTI KOJA), MATERIJAL i SIROVINA ZA RAD, VOZILO, OPREMA ZA UREĐENJE PROSTORA, EDUKACIJA ITD.

Sredstva planiram uložiti u opremu za rad kao što je : računalo, printer, brusilica, lupo, sterilizator, lampa, kozmetička stolica

Vrsta ulaganja Iznos
UKUPNO  

NAVEDITE U ŠTO NAMJERAVATE ULOŽITI SREDSTVA IZ DRUGIH IZVORA FINANCIRANJA U PRVOJ i DRUGOJ GODINI POSLOVANJA – TO MOGU BITI OSNOVNA SREDSTVA i OPREMA (NAVESTI KOJA), MATERIJAL i SIROVINA POTREBNI ZA RAD, VOZILO, OPREMA ZA UREĐENJE PROSTORA, EDUKACIJE i SL. NAVEDENE STAVKE NAVESTI U TABLICE S OBZIROM NA IZVOR FINANCIRANJA

Tablica 1.2. – Ulaganja sredstvima iz drugih izvora financiranja

Vrsta ulaganja Izvor Iznos financiranja
Vlastiti
Vlastiti
Vlastiti
UKUPNO


POTREBAN PROSTOR I DOZVOLE ZA RAD – DETALJI

PODACI O VAŠEM POSLOVNOM PROSTORU (u vlasništvu, u zakupu, nije potreban):

u zakupu

NAVEDITE U KOJEM GRADU/MJESTU PLANIRATE REGISTRIRATI SJEDIŠTE BUDUĆEG POSLOVNOG SUBJEKTA, TE NA KOJEM PODRUČJU PLANIRATE OBAVLJATI DJELATNOST.

Poslovni prostor imam u najmu, dogovoren je zakup prostora u Vukovarskoj ulici u gradu Zagrebu. Poslovni prostor je u prizemlju stambene zgrade 2, kao i parking za klijente, izrazito je dostupan te  se nalazi u kvartu Peščenica-Žitnjak u blizini Veterinarskog fakulteta. Potrebno je napraviti minimalno preuređenje i prilagoditi djelatnostima kojima ću se baviti što je već dogovoreno i kreće u realizaciju čim dobijem pozitivno ocijenjen poslovni plan samozapošljavanje.

Svoje usluge planiram pružati na području grada Zagreba. Odlučila sam se za tu lokaciju zato što smatram da je idealna jer pokriva većinski dio Zagreba. Prostor koji ću uzeti u zakup ima i svoj parking što budućim klijenticama, koje će dolaziti autom, olakšava dolazak te neće biti nepotrebnog kašnjenja zbog traženja parkinga. U blizini je i tramvajska te autobusna stanica što je super za one koje nemaju auto. Za djelatnost mi je potreban poslovni prostor jer se usluge kojima ću se baviti izvode u uređenom salonu

UKOLIKO VAM JE POTREBAN POSLOVNI PROSTOR, NAVEDITE DETALJE O TOME IMATE LI OSIGURAN PROSTOR U SVOM VLASNIŠTVU, VLASNIŠTVU OBITELJI ILI GA PLANIRATE ZAKUPITI

Prostor je u najmu

JESU LI ZA OBAVLJANJE VAŠE DJELATNOSTI POTREBNE ODREĐENE DOZVOLE, ODOBRENJA, ATESTI ILI ZADOVOLJAVANJE ODREĐENIH MINIMALNIH TEHNIČKIH UVJETA?
AKO DA, KOJE?

n/a

NAVEDITE KOJA ODOBRENJE, ATESTE, LICENCE i SL. MORATE ISHODITI ILI NABAVITI:

n/a

 

poslovni plan samozapošljavanje
poslovni plan samozapošljavanje

PROCJENA TRŽIŠTA I KONKURENCIJE – DETALJI

TKO SU POTENCIJALNI KORISNICI ILI KLIJENTI VAŠIH PROIZVODA/USLUGA TE NA KOJI DIO TRŽIŠTA SE PLANIRATE ORIJENTIRATI (ODREDITI LOKALITET: GRAD, ŽUPANIJA, DRŽAVA)?

Planiram se orijentirati na područje Grada Zagreba i njegove bliže okolice u županiji Grad Zagreb, Hrvatska.

Potencijalni klijenti mojih usluga su:

  • žene starosti od 18 do 60 godina,
  • muškarci u dobi od 25 do 60 godina,
  • studenti

Moji potencijalni klijenti su fizičke osobe kojima su potrebne usluge uljepšavanja i njege noktiju koje ću nuditi, odnosno uglavnom žene. Smatram da će se muškarci pojavljivati u manjini. Klijenti su ključni čimbenik uspjeha svakog posla, jer bez njih nema ni prihoda, što znači da nema pokrivenih troškova uloženih u razvoj poslovnog subjekta i usluge, niti dobiti kao izvora zarade i sredstava za daljnji razvoj i unapređenje poslovanja.

Osobna poslovna mreža (korisnici koji su u prošlosti već koristili određene usluge i vještine od mene) garancija je za početak uspješnog poslovanja te su svoj dolazak kao budući klijenti verificirali pisanom potvrdom (pismom namjere) koje su dostavljene kao prilog poslovnom planu.

Planirana geografska populacijska skupina korisnika za područje mojih usluga i tretmana je grad Zagreb, najčešće kvartovi u blizini: Peščenica, Žitnjak, Maksimir, Gornja Dubrava, Sesvete, Trnje, Donji grad. To predstavlja izuzetno veliki broj potencijalnih korisnika, koji doseže brojku od desetak tisuća klijenata kojima će biti potrebna ovakva usluga. Iz navedenog područja velika većina klijenata zainteresirana je za kvalitetu i umijeće, kao i za moje usluge koje će biti svojevrsna predvodnica trendova na našem području. Mogu reći da zbog prijašnjih kontakata dobivam izuzetno veliki broj upita budućih klijenata koji su zainteresirani upravo zbog viđenih rezultata moga rada na već objavljenim radovima na društvenim mrežama, na kojima već nekoliko godina dijelim svoje radove i tako uspješno širim bazu zainteresiranih korisnika.

NAVEDITE NA KOJI NAČIN STE PROCJENILI DA ĆE VAŠI PROIZVODI/USLUGE BITI PREPOZNATI NA TRŽIŠTU TE DA ĆETE IMATI DOVOLJNO KLIJENATA ZA USPJEŠNO POSLOVANJE?

Već nekoliko klijentica koje sam upoznala na prethodnom poslu najavilo je da će doći upravo k meni zbog moje profesionalnosti, ljubaznosti i vještina te zato što su stekle povjerenje u mene. To mi je odlična situacija za početak. Daljnjim oglašavanjem i preporukama doći ću do ostalih klijenata i ostvariti rast poslovanja. Uz to, moji prijatelji i rodbina velika su mi podrška te su se ponudili podijeliti letke svojim prijateljima i na radnim mjestima kako bi se pročulo za mene i otvorenje na što širem području grada Zagreba. Planiram uložiti značajna sredstva u oglašavanje putem društvenih mreža i web stranice, budući da danas svi prvo tamo traže ono što ih zanima, tj. žele vidjeti kako netko radi i steći dojam o toj osobi.

Briga o izgledu važan je faktor u izgradnji vlastite vizije sebe i vlastitog samopouzdanja. Zato ću za sve usluge osigurati najvišu moguću kvalitetu materijala, brigu o svakom klijentu stavit ću na prvo mjesto i pomoći da karakter i prirodna ljepota mojih klijentica zasjaju punim sjajem. Jedinstvenim i personaliziranim pristupom noktima, želim da svaka klijentica dolazi u moj salon zbog kvalitete usluge, a odlazi s osjećajem ispunjenosti i zadovoljstva te se vraća zbog ugodne atmosfere u mom radnom okruženju.

Zbog velikog broja već prikupljenih kontakata budućih klijentica, kao i onih koje će me kontaktirati putem preporuke, sa sigurnošću mogu procijeniti da ću imati velik broj klijenata. Moj način rada, koji redovno prikazujem na društvenim mrežama putem fotografija i video klipova, donosi veliki broj zainteresiranih klijentica. Na temelju upita i zainteresiranosti dosadašnjih kontakata, kao i onih budućih, mogu biti uvjerena da će broj korisnika biti zadovoljavajući za sigurno i dugotrajno poslovanje.

O rastu potražnje za ovakvim uslugama govore ne samo osobna iskustva, već i stručne ekonomske studije. Što se tiče ove specifične grane, CAGR analiza predviđa porast od 7,42% korisnika usluga tretmana noktiju ove godine. Prema podacima Statista Market Forecast, prihod na tržištu noktiju u Hrvatskoj u 2024. godini iznosi 6,97 milijuna USD. Očekuje se godišnja stopa rasta od 0,92% (CAGR 2024-2028). Trend rasta se predviđa i u godinama koje dolaze, posebno s mlađim generacijama kojima je ovakav pristup osobnoj njezi prirodan i daje im samopouzdanje. S rastućim fokusom na dobrobit, raste i svijest o zdravlju noktiju. Nokti su bitan dio ukupne higijene ruku i izgleda, a potrošači postaju sve svjesniji važnosti održavanja zdravih noktiju.

Stalne klijentice će imati ponudu programa lojalnosti u vidu popusta temeljenih na broju odrađenih tretmana, čime ću ih motivirati na redovan dolazak, ali i isprobavanje novih tretmana i usluga. Redovne klijentice će ostvarivati prigodne sezonske popuste ovisno o godišnjem dobu, blagdanima i prigodama.

Motivacija i motivacijski marketing također će biti dio mog poslovanja. Svojim korisnicima ponuditi ću posebne nagrade, u vidu tretmana za svakog novog korisnika kojeg dovedu ili preporuče, time obogaćujući njihovo iskustvo i osjećaj zadovoljstva zbog nagrađivanja lojalnosti, a ja ću nadograditi svoju bazu klijenata.

Kako bih modernizirala poslovanje i bila u skladu sa zahtjevima današnjeg tržišta, uz klasične rezervacije koje se obavljaju osobno, putem telefona i e-maila, nudit ću i rezervacije putem društvenih mreža, prvenstveno Facebooka, Instagrama i TikToka. To znači povezivanje računa putem aplikacija kako bi se olakšao pristup rezervacijama i uvid u slobodne termine. Klijenti će moći vidjeti kalendare popunjenosti i sami izabrati termine koji im najviše odgovaraju. Također, namjeravam putem više kanala i društvenih mreža raditi promocije u vidu nagradnih igara kako bih povećala vidljivost, što se pokazalo kao vrlo uspješno i profitabilno rješenje u poslovanju.

 

NA KOJI NAČIN ĆETE OBAVJEŠTAVATI POTENCIJALNE KUPCE/KLIJENTE O PONUDI SVOJIH PROIZVODA/USLUGA? (označiti odgovore: posjetnice, usmjena reklama, brošure i leci…)

Posjetnice,usmena reklama,internet

PLANIRATE LI IZRADU POSLOVNE WEB STRANICE?

Da

TRŽIŠTE NABAVE

Poslovni plan primjer ne stavlja naglasak na nabavu i opremu koju korisnik ima ali uz svu dokumentaciju prikupljaju se razne ponude i pisma namjere za suradnju.

IMATE LI DOGOVRENU SURADNJU S DOBAVLJAČIMA I BUDUĆIM POSLOVNI PARTNERIMA (PREDUGOVORE, PISMA NAMJERE i SL)?

DA

ZNATE LI GDJE ĆETE NABAVLJATI POTREBNU OPREMU, MATERIJAL, SIROVINU i SL POTREBNU ZA OBAVLJANJE VAŠE DJELATNOSTI?

DA

MOŽETE LI SVE POTREBNO NABAVITI U RH ILI BISTE NEKU ROBU/USLUGE RADIJE NABAVLJALI U INOZEMSTVU?

Sve mogu nabaviti u RH

KONKURENCIJA

TKO JE VAŠA KONKURENCIJA? MOLIMO NAVEDITE PODATKE O VAŠIM GLAVNIM KONKURENTIMA, NJIHOVIM PREDNOSTIMA I SLABOSTIMA U ODNOSU NA VAS.

Kao svoju konkurenciju mogu navesti sljedeće konkurente:

STUDIO ZA NOKTE DIDI
Obrt za usluge Studio za nokte Didi je otvoren nekoliko godina, a nalazi se u gradu Zagrebu, u Dubravi, a sjedište mu je na adresi Prugovečka 1. Studio za nokte Didi je do nedavno imao samo jednog zaposlenog, a sada ih je troje radnika koje pružaju usluge uljepšavanja noktiju. Kao i ostali navedeni konkurenti ovaj obrt za usluge je registriran pod NKD oznakom 9602, Frizerski saloni i saloni za uljepšavanje.
Studio za nokte Didi je otvoren još 2014. godine i od onda radi bez prestanka te ima konstantan priljev prihoda i klijenata koji mu se vraćaju. Studio za nokte Didi nema svoju web stranicu, ali ima Facebook stranicu na kojoj oglašava svoju ponudu i akcijske periode. Isto tako oglašava se povremeno na specijaliziranim lokalnim portalima koji nude ovakve usluge. Većinu poslovanja je ovaj obrt za usluge bazirao na uljepšavanje noktiju ruku što ujedno vidim i kao svoju prednost jer ću kao licencirani pediker moći svojim klijentima ponuditi kompletne tretmane stopala uz one za ruke.

SUNČICA – STUDIO ZA NOKTE
Obrt Sunčica – Studio za nokte je svoje poslovno sjedište smjestio u grad Zagrebu, točnije na adresi: Barutanski breg 80. Uslužni obrt Sunčica – Studio za nokte ima i samo jednog zaposlenog, ali sigurno posluje svo ovo vrijeme te je registriran je pod NKD oznakom 9602, Frizerski saloni i saloni za uljepšavanje.
Uslužni obrt Sunčica – Studio za nokte je otvoren prije skoro deset godina, točnije 2013. godine, i od tada ima siguran priljev klijenata koji joj se vraćaju s povjerenjem u vezi svoje brige o noktima i trajan financijski rast poslovanja. Obrt Sunčica -Studio za nokte bazira svoju ponudu na već poznatim klijentima, a oglašava se putem klasičnih načina oglašavanja te putem specijaliziranih portala koji nude lokalne usluge kao što su nicelocal.com.hr, pa poslovna.hr, zatim najsalon.hr i mojkvart.hr. Za razliku od navedenog obrta, ja ću svoje poslovanje bazirati ne samo na poznatim klijentima već i na konstantnom reklamiranju putem društvenih mreža koji su veliki generator prometa za ovakve usluge, a putem njih ću i omogućiti komunikaciju i rezervaciju termina kako bi što više olakšala svojim klijentima.

NAILS & LASHES BY LILI
Obrt Nails & Lashes by Lili je otvoren već nekoliko godina, a nalazi se u Zagrebu, točnije u Dubravi, na adresi Dubrava 22. Obrt Nails & Lashes by Lili ima samo jednog zaposlenog i ima siguran priljev klijenata, a registriran je pod NKD oznakom 9602, Frizerski saloni i saloni za uljepšavanje.
Obrt ima svoju web stranicu, a nastao je prije 5 godina, točnije 2017. godine. Kako mu i samo ime govori, bavi se noktima i ugradnjom trepavica, a u međuvremenu je počeo nuditi i šminkanje svojih klijentica. Obrt Nails & Lashes by Lili nudi kvalitetan rad, ali ima vrlo usku ponudu usluga.

 

Izradila sam i swot analizu svojih konkurentskih prednosti nad konkurencijom:
Snage : obrazovanje; lokacija, popust na Internet narudžbe, konkurentne cijene , kvaliteta usluge , izrazita stručnost u njezi i uljepšavanju noktiju, lokacija
Slabosti: nova na tržištu, poslovanje kraće od konkurencije, manje sredstava za marketing, manji broj zaposlenih od konkurencije
Prilike : širenje na organske i luksuzne lakove , zapošljavanje dodatnih osoba, novi sadržaji, digitalizacija poslovanja
Prijetnje: pandemija, rast cijena režija i materijala, inflacija, kriza

PO ČEMU ĆETE BITI DRUGAČIJI OD SVOJE KONKURENCIJE? NAVEDITE KONKRETNE AKTIVNOSTI KOJIMA ĆETE PRIVUČI KLIJENTE (IZBJEGAVAJTE, BRŽI, BOLJI, JEFTINIJI?

Usluge i proizvodi u ponudi traženi su na način privlačnog vizualnog dizajna, personaliziranim tekstom i slikama i općenitim poslovnim procesom. Definiranje uspjeha ovisi o kvaliteti radova, komunikacijskim sposobnostima i vještinom pregovaranja prilikom sklapanja suradnje i posla što definira stalne i nove klijente i stvara pozitivan dojam u građenju reputacije. Dugoročan uspjeh je u kvaliteti dizajna i proizvodnje proizvoda.

Izrada web stranica planirana je za oglašavanje tvrtke, usluga i proizvoda. Postaviti ćemo opis tvrtke koji najbolje opisuje rad i usluge, na koji način koristimo materijale i izrađujemo prozvode sa uslugama koje će biti moguće naručiti. Koncept digitalnog poslovanja oslanja se na moderan prikaz informacija koji povezuje klijenta sa tvrtkom i vizualno prikazuje portfolio radova te mogućnost narudžbe proizvoda. Pružajući sve pa i dodatne poslovne informacije krajnji korisnik će moći na najbolji način doći do informacija koje ga zanimaju i javiti se ili ispuniti kontakt obrazac.

Web stranica nije objedinjavanje usluga niti se polažu sve marketing aktivnosti u taj dio, ono što čini potencijal koji je moguće ostvariti je na prvome mjestu kvaliteta izvedbe, proces sklapanja posla, tradicionalno oglašavanje, optimizacija troškova i podizanje svijesti o mogućnostima narudžbe termina.

Definiranje kombinacije koja će u najvećoj mogućoj mjeri zadovoljiti potrebe ciljnog tržišnog segmenta, uspješnije od konkurencije:

Dugoročni povrat investicije očekuje se kroz oglašavanje na društvenim mrežama, promoviranje vlastite stranice i profila putem plaćenih oglasa na Facebook-u i Instagram-u. Po jedan plaćeni oglas svaki mjesec. Web stranice –na web stranici biti će objavljena ponuda usluga i cijena gdje će se posjetitelji moći informirati o uslugama i načinu rada te naručiti za uslugu,poslati upit ili se općenito informirati.

. Prodaja i informacije smjestiti će se na web stranicama a oglašavanje na društvene mreže, Google Adwords i dvije najaktualnije tiskovine kako ne bismo zanemarili tradicionalno oglašavanje.

Imajući sve napisano u vidu pokriven je prostor marketinga, promocije i oglašavanja usluga i proizvoda što još uvijek nije dovoljno za isticanje i izdvajanje od konkurencije. Sve navedeno su konkretne aktivnosti kojima ćemo privlačiti klijente ali „klik“ i prevaga u odluci činiti će naša sposobnost izrade atraktivnih i popularnih noktiju.

Jedna od mojih prednosti u odnosu na konkurenciju zasigurno je šira i raznovrsnija ponuda usluga njege noktiju, s fokusom isključivo na nokte, što će biti praktično za buduće i postojeće klijente. Klijentima će dodatno olakšati dolazak dovoljan broj besplatnih parkirnih mjesta ispred samog ulaza u salon.

Ulaganjem u različite marketinške kampanje za promociju usluga uljepšavanja noktiju, stvorit ću pozitivan prvi dojam, što smatram izuzetno važnim za poslovanje. Danas su društvene mreže i internetske stranice prvo mjesto na kojem osoba stječe dojam o salonu.

Proučila sam internetske stranice i društvene mreže salona koje smatram konkurencijom i uočila da većina njih ima zastarjeli marketing te ne ulažu dovoljno u promociju. Kroz neko vrijeme planiram uvesti prodaju određenih proizvoda koje koristim u salonu, kako bi klijenti mogli kupiti iste proizvode ako im se svide tijekom tretmana, čime ću im pružiti cjelovitu uslugu i pojednostaviti dostupnost tih preparata.

Kao kompletna ideja sa definiranim ciljevima i modernim alatima za njihovo postizanje, poslovanje je drugačije od konkurencije. Unijeti osvježenje na tržište i potruditi se udovoljiti klijentima za uspješniji rad i zadovoljstvo, kratkoročan je cilj koji je moguće postići.

INOVATIVNOST PROJEKTA

UVODITE LI OVIM PROJEKTOM NOVI ILI INOVATIVNI PROIZVOD ILI TEHNIČKO-TEHNOLOŠKI PROCES?

U jednom segmentu poslovanja unosim ono što je zasad nezamislivo u nail industriji a to je korištenje EKO, organskih materijala u rad s noktima.

Uvodim lakova za nokte koji su napravljeni od prirodnih sastojaka, bez toksičnih kemikalija poput formaldehida, toluena i DBP-a (dibutil ftalata). Ovi lakovi su sigurni za klijente, ali i za okoliš jer su biorazgradivi.

Koristim odstranjivače laka bez acetona koji sadrže prirodne sastojke poput soje ili limunove kiseline, čime se smanjuje izloženost štetnim kemikalijama.

Osiguravam da svi korišteni proizvodi nisu testirani na životinjama i ne sadrže životinjske sastojke, što je važno za etički osviještene klijente

PROCJENA PRIHODA –

Financijski dio- ANGAŽIRAJTE NAS ZA IZRADU – info@ostvari-mjere.com.hr

Poslovni plan samozapošljavanje primjer procjena prihoda sastavni je dio dokumenta za samozapošljavanje.

Tablica– Procjena prihoda u prvoj godini poslovanja

1 2 3 4 5
 

Naziv proizvoda/usluge

Cijena pojedinog proizvoda/usluge Broj očekivanih prodaja u jednom mjesecu Očekivani mjesečni prihod od prodaje

(pomnožiti stupac 2 i 3)

Očekivani godišnji prihod od prodaje

(pomnožiti stupac 4 s 12)

Ukupno

 

Tablica  – Procjena prihoda u drugoj godini poslovanja

 

1 2 3 4 5
 

Naziv proizvoda/usluge

Cijena pojedinog proizvoda/usluge Broj očekivanih prodaja u jednom mjesecu Očekivani mjesečni prihod od prodaje

(pomnožiti stupac 2 i 3)

Očekivani godišnji prihod od prodaje

(pomnožiti stupac 4 s 12)

Ukupno

PROCJENA TROŠKOVA POSLOVANJA

 

Trošak rada u prvoj godini poslovanja                    Mjesečni iznos                  Godišnji iznos

Bruto plaća ili doprinosi za obrtnike

Bruto plaća za zaposlenike                                         –                                                   –

Ukupni troškovi rada

 

Trošak rada u drugoj godini poslovanja

Bruto plaća li doprinosi za obrtnike

Bruto plaća za zaposlenike

Ukupni troškovi rada

 

OSTALI TROŠKOVI U PRVOJ GODINI POSLOVANJA

Ostali troškovi u prvoj god.poslovanja                   Iznos mjesečni                  Iznos godišnji

 

 

OSTALI TROŠKOVI U DRUGOJ GODINI POSLOVANJA

Ostali troškovi u drugoj god.poslovanja                Iznos mjesečni                  Iznos godišnji

UKUPNO                                                                           

 

 

 

PROCJENA DOBITI

                                                                               Prva godina poslovanja                Druga godina poslovanja

 

God.prihod od prodaje 2.1 i 2.2                              

Ukupni god troškovi 3.1*2+4.1/2            

Očekivana neto dobit                                  

Porez na dobit                                                

Očekivana neto dobit                                                                                                                 

 

TROŠKOVNIK

VRSTA TROŠKA IZNOS BEZ PDV
Fiksni iznos potpore
Kupnja nove opreme neophodne za obavljanje djelatnosti – alati/strojevi/tehnika
Kupnja nove opreme neophodne za obavljanje djelatnosti – informatička oprema
Kupnja nove opreme neophodne za obavljanje djelatnosti – ostala oprema
Kupnja ili zakup licenciranih IT programa
Kupnja novih prijevoznih sredstava neophodnih za obavljanje djelatnosti
Kupnja franšiza

 

Poslovni plan samozapošljavanje primjer je ogledni primjerak razrađene poslovne ideje za poticaj za samozapošljavanje. Možemo istaknuti da se bodovanje određuje prema jasno objašnjenim dijelovima poslovnog plana i da je prosjek za veličinu odlomka oko 300 -500riječi.

Preporučene objave: Kako napraviti SWOT analizu, Kako napisati poslovni plan, Poslovni plan zapošljavanje 2024: prednosti, slabosti, prilike, prijetnje

https://mjere.hzz.hr/mjere/potpore-za-samozaposljavanje-2024/

https://radionice.hzz.hr/

 

AKO TRAŽITE POMOĆ OKO PLANA ISPUNITE OBRAZAC:

    Skip to content