Što je SWOT analiza kozmetickog salona?
Unutarnje ispitivanje tvrtke je SWOT analiza gdje preispitujemo snagu, slabost, priliku i prijetnju poduzeća. Kako bismo bili svjesni dobrih aspekata poslovanja isto tako analizom želimo pojasniti što je moguće unaprijediti i odakle dolaze prijetnje za posao. Želimo li ostvariti dobre rezultate i uspjeh u konačnici raditi ćemo SWOT analizu.
SWOT se dijeli na 4 dijela snaga, slabost, prilika i prijetnja. Prednost i slabost tiču se unutarnje strukture koja je vezana za trenutno poslovanje. Prilike i prijetnje gledaju stvari dalje od lokalnih granica poslovanja tvrtke i bave se vanjskim utjecajima.
Dobro je pitati zaposlenike za mišljenja o poslovanju prilikom analize. Kada razmišljate o poslovnim planovima ili radite vlastitu reviziju SWOT analiza je od velike pomoći. Preporučamo vam da tu analizu za poslovanje radite dva puta godišnje kako biste se pravovremeno mogli prilagoditi.
Poslovni plan
Kozmetička industrija ima povoljne trendove u korištenju ekološki proizvedenih proizvoda. Trend rasta se može očekivati sa rastom populacije. Za djelatnost kozmetičkog salona bitna je osviještenost potencijalnih korisnika o svim prednostima usluga. Manji ali realan rast kod kozmetičkih salona moguće je ostvariti prodajom samih preparata i proizvoda.