Poduzetnik pripada određenoj skupini ljudi koja većinu posla radi sama ali ipak nije sam. Nakon pokretanja poslovanja možda će vaša vizija širenja biti temeljena na umrežavanju ili pronalasku poslovnog partnera.
Korist od poslovnog partnera je višestruka u smislu vjere u poslovni poduhvat, doprinosa novim znanjima, nove zamisli i podjela tereta posla. Upravo iz tih razloga možda razmišljate o poslovnom partneru i pitate se gdje ga pronaći.
Realno gledajući poslovni partneri ne padaju s neba i ukoliko se nadate da ćete samo tako sresti osobu na ulici za ozbiljno poslovno partnerstvo u krivu ste. Potraga za poslovnim partnerom može biti dugotrajna i od nje možemo imati dosta koristi. Pokušati ćemo objasniti nekoliko načina gdje i kako biste mogli potražiti poslovnog partnera.
Prijatelj kao poslovni partner
Prije nego vaš prijatelj postane poslovni partner potrebno je razmisliti o više stvari. Definiranjem osnova i razumijevanja potreba za razvoj poslovne ideje, prijatelj može biti odličan poslovni partner. Kvalifikacije su bitne no ne moraju biti identične vašima ili djelatnosti, prijatelj koji svojim karakterom i skupom vještina može doprinijeti poslovanju sa „druge“ strane, cijenjeni je partner.
Dobro je imati u vidu da se odnos prijatelja mijenja kada je posao u pitanju i neuspjeh je rizik za prijateljstvo. Najčešće partnerstvo je izlaganje poslovne ideje prijatelju koji je u mogućnosti podržati poslovanje. Prijatelj može biti i najbolji poslovni partner.
Sve dok imaju zajednički cilj prijatelji ne moraju biti slične osobe niti imati slično obrazovanje, uspjeh partnerstva ovisi o raznim aspektima biznisa.
Radni kolega
Provjerite svoje poslovne kontakte sa različitih poslova gdje ste sretali ljude i ostvarivali komunikaciju. Možda na trenutnom poslu imate osobu za koju znate kako radi i koliko vrijedi. Razmišljanjem o poslovnim kontaktima mogli bismo pronaći osobu koju bi zanimala poslovna ideja i pokretanje posla.
Eliminirali bismo puno nepoznanica ukoliko bismo pronašli osobu sa kojom smo već radili i za koju znamo kakav odnos ima prema poslu, koja znanja te vještine posjeduje.
Komunikacija
Komunikacijske vještine vam ne moraju biti na zavidnoj razini kako biste ostvarili poslovnu suradnju. Radeći svakodnevne poslove i fizička prisutnost na mjestima koje koristite za posao mogu biti izvrsni izvor potencijalnih partnera.
Ljudi često ne razmišljaju o mjestima koja posjećuju ili koriste online na način mjerenja i procjena poslovnih prilika. Razlog radi kojega koriste određene tehnologije, okupljanja ili događaje razlog je dovoljan sam za sebe. Odlično mjesto za pronalazak poslovnog partnera je online grupa za određenu poslovnu temu, događaj koji okuplja ljude, dijeljenje radnog prostora ili udruženja u kojima biste mogli pronaći osobu sličnih interesa.
U zadnje vrijeme popularna su okupljanja za određenu djelatnost gdje sudionici mogu aktivno sudjelovati u prezentacijama ili kao članovi.
Ne morate biti komunikacijski stručnjak da biste pronašli osobu za poslovnog partnera na mjestima koja već sada posjećujete ili putem Interneta koristite za posao. Razmislite na koji način se povezujete sa ljudima i krenite u potragu preko svakodnevnih kontakata.
Poslovno partnerstvo najvažnije nijanse kako ući u partnerstvo sa najbližima
Jedan od načina je ostvarivanje poslovne suradnje sa najbližom rodbinom. Koliko je to dobro opet ovisi o načinu funkcioniranja i uspjeha u poslu. Izdvojili bismo definitivno korist u tome što je to određeno zadovoljstvo zadržati financije u obitelji i imati sigurnost u drugu osobu da je motivirana za poslove.
Nitko nije poduzetnik od početka radnog vijeka ali pristup poslu, motiviranost i odgovornost veća je u poslovnih partnera koji su obiteljski povezani i rade za sebe.
Seminari
Potraga za poslovnim partnerima može početi na tečaju ili seminaru koji ste upisali za razvoj novih vještina ili edukacije unutar djelatnosti. Poslovni tečajevi prilika su za obogaćivanje znanja i vođenje posla gdje sa istomišljenicima možete razmjenjivati ideje i povezivati se. Karakterno i iskustvom možete pronaći sličnu osobu za poslovnu ideju koja vas razumije i ima interes.
Radi li se o tematskom događaju kako pronaći poslovne partnere ovisi o volji i komunikacijskim vještinama!
Nenamjerna reklama je Učilište Algebra koje ima jako puno seminara i tečajeva za poduzetnike i one koji žele doći do praktičnih i stručnih znanja vezana za djelatnost i posao. Učilište spominjemo jer je povezano sa institucijama i drugim školama što znači veliku fluktuaciju ljudi sličnih interesa.
Pronaći pouzdanu osobu u kratkom vremenu
Pronađi nekoga tko je sličan tebi
Dobra komunikacija između partnera jedna je od pretpostavki za uspješno poslovno partnerstvo. Poznavanje druge osobe i stvaranje povjerenja dolazi kroz iskustvo zajedničkog rada u kojega je uložen trud oko postizanja ciljeva. Često nisu bitne samo prednosti kod određene osobe već i nedostaci jer poznavanjem tih karakteristika možemo biti pouzdani u način na koji će osoba postupiti.
Bitno je pronaći partnera kojega dovoljno poznajete i koji ne mora biti ista osoba već svojom osobnošću i znanjem upotpunjuje vas kao tim.
Zašto je povjerenje kod partnera bitno?
Pronaći osobu kojoj možemo vjerovati isto je uvjetovano načinom na koji sami zaslužujemo povjerenje. Poslovni partner mora imati povjerenje u vas isto kao što vi morate imati povjerenje u poslovnog partnera. Sumnje i nesigurnost doprinose razdoru unutar odnosa i dugoročno vode ka raskidu partnerstva.
Obzirom da obitelj najbolje poznajete unutar nje biste mogli pronaći partnera kojeg već znate. Radi li se o osobi koju ste nedavno upoznali potrebno je naravno biti oprezan i što bolje ju upoznati.
Poslovni partner kojeg poznajete i u kojega imate povjerenja pružiti će vam određeni mir i sigurnost u rješavanju svih pitanja unutar odnosa.
Vaš odabir je motivirani partner! Gdje pronaći poslovnog partnera?
Možete tražiti tihog partnera ili investicije ali kada se radi o poslovnom partneru koji bi trebao biti uključen u posao kao i vi onda želite osobu koja ima slično viđenje stvari. Poslovni partner je osoba koja će uskočiti u vlak opremljena upornošću, vizijom i strašću prema poslovnoj ideji baš kao i vi.
Provjerite hobi i slobodno vrijeme potencijalnog partnera. Bavi li se nečime što je vezano za vještine koje su bliske djelatnosti? Svako doprinosi nečemu u poslovnom odnosu i bitno je da bez obzira na princip doprinosa postoji jednaki žar za uspjehom
Što je poslovno partnerstvo? Ugovor o partnerstvu u poslovanju
Dobro planirano poslovno partnerstvo pola je uspjeha za posao kojim se želite baviti. Definirati partnerski odnos znači odgovorno i pametno pristupiti realizaciji poslovne suradnje.
Poteškoće koje će sigurno doći u radu i početku poslovanja zahtijevaju vašu potpunu pozornost, definitivno želite definirati prava i obveze kako biste se posvetili postavljanju kvalitetnih temelja za poslovanje.
Poslovno partnerstvo uspjeti će ukoliko partneri znaju što se od njih očekuje i ako se prati poslovni plan. Uspjeh poslovanja definira karakter i znanje poslovnih partnera, financiranje i kapitalna ulaganja, podjela odgovornosti i očekivanja, poslovni plan, suradnja i povjerenje.
Uspješno poslovno funkcioniranje
Podjela odgovornosti i zaduženja ne moraju nužno doći od strane vođe ili šefa u vezi gdje su poslovni partneri jednaki. Različitosti se privlače i kao puzle uklapaju u poslovni model. Često različito obrazovanje i stručnost može doprinijeti do skladnog poslovanja. Bez obzira znate li vi raditi posao svog partnera ili ne uspješno poslovanje funkcionira upravo individualnim doprinosom prema istom poslovnom cilju.
Preporuka koju bismo dali čitateljima je da traže poslovnog partnera iz drugačije djelatnosti i obrazovanja. Kako biste iskoristili prednosti i mane poslovnog partnera birajte nekoga sa drugačijim kompetencijama i vještinama od vas.
Implementacija kontakata u crm aplikaciju zajedno sa knjigovodstvene usluge on-line mogli biste u svom digitalnom uredu uočiti prilike kojih niste bili svjesni.
Kako naci poslovnog andjela?
Ukoliko znate kakav bi investitor mogao uložiti u vaš posao jednostavnom pretragom možete doći do kontakta. Izvrstan poslovni partner može biti i investitor koji će prepoznati i vjerovati u vašu ideju.
Kako biste najbolje pomogli svome projektu provjerite više načina prikupljanja investicija i napravite disperziju mogućnosti temeljenih na onome što sve nudite. Dok su financije od velike važnosti, obratite pažnju na trenutno postavljeni posao i na ljude koji rade sa vama na projektu. Investitore osim financija zanima i kvaliteta komunikacije ljudi koji čine temelj poslovne ideje.
Poslovni anđeli investitori su koje se treba tretirati kao poslovne partnere sa definiranim odnosom i koji mogu financijski, savjetom i ugledom pomoći u raznim dijelovima razvoja određene tvrtke.
Poslovno partnerstvo najvažnije nijanse kako ostvariti suradnju
Na kraju bismo izdvojili intuiciju kao broj jedan izbor na kojemu temeljite svoje odluke. U svijetu korištenja podataka gdje se apsolutno sve mjeri i gdje postoji analitika za svaki korak smatramo da je prijelomni trenutak i onaj korak više, moguće ostvariti jedino intuicijom.
Vjerujte sebi i svojim vrijednostima kako biste gradili bolje odnose, stupali u kontakt sa pravim ljudima i stvarali odlična poslovna partnerstva.